Achiziţie publică
21031056
Lotul 1 Servicii de suport şi modificare a sistemului aplicativ SPAS
1
Perioada de actualizare
de la 19.11.2020 16:32
până la 30.11.2020 10:00
până la 30.11.2020 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 30.11.2020 10:00
până la 18.12.2020 16:00
până la 18.12.2020 16:00
3
Licitaţie
de la 21.12.2020 14:00
până la 21.12.2020 14:09
până la 21.12.2020 14:09
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut
Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA
10 091 000 MDL
Perioada clarificărilor:
19 nov 2020, 16:32 - 30 nov 2020, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor:
30 nov 2020, 10:00 - 18 dec 2020, 16:00
Începutul licitației:
21 dec 2020, 14:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Servicii de suport pentru software-ul aplicativ SPAS (Anexa nr. 1):
• Analiza datelor și identificarea cauzelor rezultatelor greşite ale operării al software-ului.
• Eliminarea problemelor detectate în software aplicativ prin modificarea componentelor software sau elaborarea și aplicarea procedurilor automatizate de corectare a datelor.
• Consultanţă cu privire la întrebările specifice ale software-ul aplicativ.
Servicii de modificare în software-ul aplicativ SPAS (Anexa nr. 1):
• Modificarea funcţionalităţilor, inclusiv a formelor de rapoarte, ca urmare a modificărilor în legislaţie din domeniul asigurări sociale.
• Adăugarea funcţiilor noi, inclusiv rapoartelor, necesitatea cărora a apărut odată cu modificarea legislaţiei din asigurări sociale.
• Modificarea funcţionalităţilor legată de îmbunătăţirea esenţială a funcţionării business-proceselor interne.
• Documentarea modificărilor efectuate (conform reglementării tehnice "Procesele ciclului de viaţă al software-ului" RT 38370656 -002:2006).
• Consultanţă privind modificările realizate.
Nivelul serviciilor:
1. Existenţa serviciului “Hot-Line”. 5/7, 8/24.
• Timpul de răspuns la solicitarea din partea CNAS – nu mai mult timp de 1 oră.
• Înregistrarea cererilor, statutul în progres de rezolvare acestora, analiza rezultatelor.
• Furnizarea rapoartelor privind serviciile prestate.
2. Existenţa grupului de proiect calificat asigurat pentru îndeplinirea serviciilor solicitate, inclusiv ingineri, analiști de sistem și dezvoltatori cu experiența în domeniu (Oracle Database Specialist; Business Analitic; Programator platforme ORACLE - Oracle Database Enterprise Edition 10g, Oracle Forms, Oracle Reports, PL/SQL, tehnologiile Web Services, .Net; Project management - PMP sau echivalent; Project administrator min 5 ani experiență în proiectele similare) (cerinţele în Anexa nr.2)
Termenul de realizare şi implementare a modificărilor, asociate cu modificări în legislaţie, trebuie să fie îndeplinite de către Prestator în termenele stabilite în actul normativ. Termenul de realizare şi implementare a altor tipuri de modificări se determină prin acordul părţilor, dar nu mai mult de:
• Pînă la 10 zile pentru modificări minore.
• Pînă la 30 zile pentru modificări de volume medii.
• Pînă la 60 zile pentru modificări de volume mari.
Efortul total preconizat, reieşind din 8 ore lucrătoare pe zi, 22 zile lucrătoare pe lună (indiferent de numărul de persoane implicate), pentru:
- Servicii de suport pentru software-ul aplicativ constituie 18656 om/oră pentru 1 an şi 6 luni.
- Servicii de modificare în software-ul aplicativ constituie 25520 om/oră pentru 1 an şi 4 luni.
Achitarea se va efectua conform lucrărilor executate de facto şi doar după prezentarea rapoartelor detaliate, care vor include descifrarea efortului exprimat în om/lună, facturilor şi actelor de prestare semnate de către părţi.
• Analiza datelor și identificarea cauzelor rezultatelor greşite ale operării al software-ului.
• Eliminarea problemelor detectate în software aplicativ prin modificarea componentelor software sau elaborarea și aplicarea procedurilor automatizate de corectare a datelor.
• Consultanţă cu privire la întrebările specifice ale software-ul aplicativ.
Servicii de modificare în software-ul aplicativ SPAS (Anexa nr. 1):
• Modificarea funcţionalităţilor, inclusiv a formelor de rapoarte, ca urmare a modificărilor în legislaţie din domeniul asigurări sociale.
• Adăugarea funcţiilor noi, inclusiv rapoartelor, necesitatea cărora a apărut odată cu modificarea legislaţiei din asigurări sociale.
• Modificarea funcţionalităţilor legată de îmbunătăţirea esenţială a funcţionării business-proceselor interne.
• Documentarea modificărilor efectuate (conform reglementării tehnice "Procesele ciclului de viaţă al software-ului" RT 38370656 -002:2006).
• Consultanţă privind modificările realizate.
Nivelul serviciilor:
1. Existenţa serviciului “Hot-Line”. 5/7, 8/24.
• Timpul de răspuns la solicitarea din partea CNAS – nu mai mult timp de 1 oră.
• Înregistrarea cererilor, statutul în progres de rezolvare acestora, analiza rezultatelor.
• Furnizarea rapoartelor privind serviciile prestate.
2. Existenţa grupului de proiect calificat asigurat pentru îndeplinirea serviciilor solicitate, inclusiv ingineri, analiști de sistem și dezvoltatori cu experiența în domeniu (Oracle Database Specialist; Business Analitic; Programator platforme ORACLE - Oracle Database Enterprise Edition 10g, Oracle Forms, Oracle Reports, PL/SQL, tehnologiile Web Services, .Net; Project management - PMP sau echivalent; Project administrator min 5 ani experiență în proiectele similare) (cerinţele în Anexa nr.2)
Termenul de realizare şi implementare a modificărilor, asociate cu modificări în legislaţie, trebuie să fie îndeplinite de către Prestator în termenele stabilite în actul normativ. Termenul de realizare şi implementare a altor tipuri de modificări se determină prin acordul părţilor, dar nu mai mult de:
• Pînă la 10 zile pentru modificări minore.
• Pînă la 30 zile pentru modificări de volume medii.
• Pînă la 60 zile pentru modificări de volume mari.
Efortul total preconizat, reieşind din 8 ore lucrătoare pe zi, 22 zile lucrătoare pe lună (indiferent de numărul de persoane implicate), pentru:
- Servicii de suport pentru software-ul aplicativ constituie 18656 om/oră pentru 1 an şi 6 luni.
- Servicii de modificare în software-ul aplicativ constituie 25520 om/oră pentru 1 an şi 4 luni.
Achitarea se va efectua conform lucrărilor executate de facto şi doar după prezentarea rapoartelor detaliate, care vor include descifrarea efortului exprimat în om/lună, facturilor şi actelor de prestare semnate de către părţi.
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str.Gheorghe Tudor,3
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
19 nov 2020, 16:32
Valoarea estimată (fără TVA)
10 091 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
100 000 MDL
Achizitii.md ID
21031056
MTender ID
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Conform cerințelor din Documentația de Atragere a ofertelor
Durata contractului
1 ian 2021 02:00 - 30 iun 2022 03:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de modificare în software-ul aplicativ SPAS
CPV: 72600000-6 - Servicii de asistenţă şi de consultanţă informatică
Cantitatea: 25520.0
Unități de măsură: Om-ora
2)
Denumirea
Achiziționarea serviciilor de suport pentru software-ul aplicativ SPAS
CPV: 72600000-6 - Servicii de asistenţă şi de consultanţă informatică
Cantitatea: 18656.0
Unități de măsură: Om-ora
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documentele procedurii de achiziție
Anunt Invitație modifisări SI PS CNAS modificat 19.11.20.semnat
Specificaţie tehnică
Anunț Invitație
19.11.20 16:32
documentatia_standard_modifisări SI PS CNAS 19.11.2020.semnat
Documentele la ofertă
Documentație de Atragere
19.11.20 16:32
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.
2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
Calificarea participanţilor
№
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:
S&T Mold
Preţul ofertei:
9 270 000 MDL
Statut:
Învingător
Conform Deciziei grupului de lucru
24.12.20 14:23
Motivul: Conform Deciziei grupului de lucru
Documentele de calificare
deciziadeatribuire35lpsuportsicnas2021.pdf
ID: 63f583ee-55c8-417a-b2ec-43a9000f50b6
Anunț de atribuire
24.12.20 14:23
Documentele depuse cu oferta
certificat de inregistrare s&t mold.signed.pdf
certificat de inregistrare s&t mold.signed.pdf
ID: 06ffab27-e3fd-4bc8-9d59-c1e1d8b1739f
Documente de calificare
Data încărcării:
18.12.20 14:00
Data deschiderii:
21.12.20 14:10
3.1 formularul ofertei.signed.pdf
3.1 formularul ofertei.signed.pdf
ID: 0e5d35ca-6964-4ac0-ba61-ec8f56b7c6c9
Propunere financiară
Data încărcării:
18.12.20 14:00
Data deschiderii:
21.12.20 14:10
cv brizitchi vitali.signed.pdf
cv brizitchi vitali.signed.pdf
ID: 12fd526a-c0cc-4461-95e5-032d92923772
Documente de calificare
Data încărcării:
18.12.20 14:00
Data deschiderii:
21.12.20 14:10
cv_buruian_valeriu.signed.pdf
cv_buruian_valeriu.signed.pdf
ID: 148397a0-8b00-4466-91ad-174bbd175afd
Documente de calificare
Data încărcării:
18.12.20 14:00
Data deschiderii:
21.12.20 14:10
cv_bîrca alexandru+certificate .signed.pdf
cv_bîrca alexandru+certificate .signed.pdf
ID: 28697e53-d339-4637-bfec-01ecb482d856
Documente de calificare
Data încărcării:
18.12.20 14:00
Data deschiderii:
21.12.20 14:10
certificat lipsa restante it services.signed.pdf
certificat lipsa restante it services.signed.pdf
ID: 3f1bbae9-e519-46e4-8ed0-5eb41c44b075
Documente de calificare
Data încărcării:
18.12.20 14:00
Data deschiderii:
21.12.20 14:10
Documente de calificare
Data încărcării:
18.12.20 14:00
Data deschiderii:
21.12.20 14:10
acord de asociere_cnas_c22720063012420.signed.pdf
acord de asociere_cnas_c22720063012420.signed.pdf
ID: 53cc037b-6642-478c-973b-34e9ff877e4f
Documente de calificare
Data încărcării:
18.12.20 14:00
Data deschiderii:
21.12.20 14:10
Documente de calificare
Data încărcării:
18.12.20 14:01
Data deschiderii:
21.12.20 14:10
Documente de calificare
Data încărcării:
18.12.20 14:00
Data deschiderii:
21.12.20 14:10
cv_feldman valentina.signed.pdf
cv_feldman valentina.signed.pdf
ID: 5f21d4a7-2961-4a78-a77c-73a1b1e23f66
Documente de calificare
Data încărcării:
18.12.20 14:00
Data deschiderii:
21.12.20 14:10
cv_a.sinchetru 2020.signed.pdf
cv_a.sinchetru 2020.signed.pdf
ID: 674134f5-13c9-4cdb-806f-f533b49f7383
Documente de calificare
Data încărcării:
18.12.20 14:00
Data deschiderii:
21.12.20 14:10
cv_oleg stancov+certificate.signed.pdf
cv_oleg stancov+certificate.signed.pdf
ID: 6f6df278-6468-42a5-92af-1e2723bb6241
Documente de calificare
Data încărcării:
18.12.20 14:00
Data deschiderii:
21.12.20 14:10
f 4.1 specificatii tehnice.signed.pdf
f 4.1 specificatii tehnice.signed.pdf
ID: 6fa23ba8-d572-4135-8a4c-38dceb02c2a7
Documente de calificare
Data încărcării:
18.12.20 14:00
Data deschiderii:
21.12.20 14:10
s&t it services descrierea serviciilor_2020.signed.pdf
s&t it services descrierea serviciilor_2020.signed.pdf
ID: 76fa2270-501c-4224-9397-ef9ba307ae3f
Documente de calificare
Data încărcării:
18.12.20 14:00
Data deschiderii:
21.12.20 14:10
f 4.2 specificatii de pret.signed.pdf
f 4.2 specificatii de pret.signed.pdf
ID: 84c10a3c-60c5-4cc7-8730-846b75ef2ce0
Propunere financiară
Data încărcării:
18.12.20 14:00
Data deschiderii:
21.12.20 14:10
certificat de inregistrare.signed.pdf
certificat de inregistrare.signed.pdf
ID: 87cdf675-5586-41be-bc23-90b39f599bdf
Documente de calificare
Data încărcării:
18.12.20 14:00
Data deschiderii:
21.12.20 14:10
cv_andrei tasci+certificate.signed.pdf
cv_andrei tasci+certificate.signed.pdf
ID: 8c42c112-dae3-4611-8d34-0feaab7f9c15
Documente de calificare
Data încărcării:
18.12.20 14:00
Data deschiderii:
21.12.20 14:10
duae s&t mold.signed.pdf
duae s&t mold.signed.pdf
ID: 8c5ce7bc-1451-4a00-a80e-0d59bd724837
Documente de calificare
Data încărcării:
18.12.20 14:00
Data deschiderii:
21.12.20 14:10
Documente de calificare
Data încărcării:
18.12.20 14:01
Data deschiderii:
21.12.20 14:10
cv_igor lupulciuc+certificat.signed.pdf
cv_igor lupulciuc+certificat.signed.pdf
ID: 9d415e3b-6abc-4667-8df7-c4e3c4c33739
Documente de calificare
Data încărcării:
18.12.20 14:00
Data deschiderii:
21.12.20 14:10
imputernicire_zamsa.signed.pdf
imputernicire_zamsa.signed.pdf
ID: ad444272-a73f-435c-8f30-0274165a30dc
Documente de calificare
Data încărcării:
18.12.20 14:00
Data deschiderii:
21.12.20 14:10
cv verbitki alexei.signed.pdf
cv verbitki alexei.signed.pdf
ID: bb2a9be8-7d1f-4784-921e-530534e06be6
Documente de calificare
Data încărcării:
18.12.20 14:00
Data deschiderii:
21.12.20 14:10
duae s&t .signed.pdf
duae s&t .signed.pdf
ID: beeab691-c14c-4b9b-8339-bcaa61ef44cb
Documente de calificare
Data încărcării:
18.12.20 14:00
Data deschiderii:
21.12.20 14:10
declaratie echipa proiect.signed.pdf
declaratie echipa proiect.signed.pdf
ID: d189a8b6-24fd-4fbb-ab93-a71486c922d4
Documente de calificare
Data încărcării:
18.12.20 14:00
Data deschiderii:
21.12.20 14:10
extras_06-10-2020 s&t mold.signed.pdf
extras_06-10-2020 s&t mold.signed.pdf
ID: da89fd5c-83de-48ac-9d98-c3080178373b
Documente de calificare
Data încărcării:
18.12.20 14:00
Data deschiderii:
21.12.20 14:10
extras sept 2020 s&t it.signed.pdf
extras sept 2020 s&t it.signed.pdf
ID: db055216-ddfa-4a5d-8f51-a87d8a861a57
Documente de calificare
Data încărcării:
18.12.20 14:00
Data deschiderii:
21.12.20 14:10
decizie asp statut s&t it services s.r.l.signed.pdf
decizie asp statut s&t it services s.r.l.signed.pdf
ID: e6ad617b-bcfd-49db-86cd-b595a150621d
Documente de calificare
Data încărcării:
18.12.20 14:00
Data deschiderii:
21.12.20 14:10
declaratie pe propria raspundere si experienta.signed.pdf
declaratie pe propria raspundere si experienta.signed.pdf
ID: ee5391ea-646a-42d3-b066-c59bfebe2653
Documente de calificare
Data încărcării:
18.12.20 14:00
Data deschiderii:
21.12.20 14:10
certificat lipsa restante mold.signed.pdf
certificat lipsa restante mold.signed.pdf
ID: f603f8ef-ceaa-4e11-986a-c756708cefef
Documente de calificare
Data încărcării:
18.12.20 14:00
Data deschiderii:
21.12.20 14:10
anexa 1 f4.1 - oferta tehnica.signed.pdf
anexa 1 f4.1 - oferta tehnica.signed.pdf
ID: f698eb40-eb03-4ace-86e1-56479bbb16bf
Documente de calificare
Data încărcării:
18.12.20 14:00
Data deschiderii:
21.12.20 14:10
cv_serghei zamsa+certificate.signed.pdf
cv_serghei zamsa+certificate.signed.pdf
ID: fd7d9b9e-9be7-4293-b531-23786e018c2b
Documente de calificare
Data încărcării:
18.12.20 14:00
Data deschiderii:
21.12.20 14:10
2
Denumirea participantului:
DAAC System Integrator SRL
Preţul ofertei:
9 276 720 MDL
Statut:
în aşteptare
Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
procura culicov iu.signed.pdf
procura culicov iu.signed.pdf
ID: 0243badf-b473-466b-ac3e-db9606495367
Documente de depunere
Data încărcării:
18.12.20 09:55
Data deschiderii:
21.12.20 14:10
Documente de eligibilitate
Data încărcării:
18.12.20 09:49
Data deschiderii:
21.12.20 14:10
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK