1
Perioada de actualizare
de la 22.10.2020 16:22
până la 05.11.2020 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 05.11.2020 10:00
până la 23.11.2020 10:00
3
Licitaţie
24.11.2020 14:18
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 26 696,66 MDL
Perioada clarificărilor: 22 oct 2020, 16:22 - 5 nov 2020, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 5 nov 2020, 10:00 - 23 nov 2020, 10:00
Începutul licitației: 24 nov 2020, 14:18

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Menținerea și suportul standard a licențelor GoGet365 Portal
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Oxana Bătrînu
Telefonul de contact
022822528
Datele achizitiei
Data publicării
22 oct 2020, 15:45
Data ultimilor modificări
22 oct 2020, 16:22
Valoarea estimată (fără TVA)
26 696,66 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
40,05 MDL
Achizitii.md ID
21029767
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Durata contractului
30 nov 2020 15:55 - 8 febr 2022 16:20
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de asigurare a accesului la mentenanță și suport standard pentru licențele GoGet365 Portal CPV: 72268000-1 - Servicii de furnizare de software
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
1_ documentatia de atribuire.pdf 1_ documentatia de atribuire.pdf
Documentele la ofertă
Documentație de atribuire
22.10.20 16:22
2_ anunt de participare.pdf 2_ anunt de participare.pdf
tenderNotice
Anunț de participare
22.10.20 16:22
duae_formular.pdf duae_formular.pdf
Documentele la ofertă
Formularul DUAE
22.10.20 16:22
Documentele lotului
1_ documentatia de atribuire.pdf
Documentație de atribuire
22.10.20 16:22
2_ anunt de participare.pdf
Anunț de participare
22.10.20 16:22
duae_formular.pdf
Formular DUAE
22.10.20 16:22

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SC DYNAMIXRM SRL

Preţul ofertei: 26 390 MDL
Statut: Învingător
Motivul: În urma examinării și evaluării minuțioase a ofertei depuse, s-a constatat că, oferta operatorului economic DINAMIXRM SRL corespunde tuturor cerințelor tehnice și de calificare obligatorii și este desemnată câștigătoare.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări