1
Perioada de actualizare
de la 22.10.2020 15:15
până la 05.11.2020 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 05.11.2020 10:00
până la 19.11.2020 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 72 000 MDL
Perioada clarificărilor: 22 oct 2020, 15:15 - 5 nov 2020, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 5 nov 2020, 10:00 - 19 nov 2020, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Conform HG nr. 158 din 07.03.2019.
Chefir 2,5 % ambalat în pachet de polietilenă 0,5 l, etichetarea vizibilă fără adaosuri de grăsimi vegetale, de culoare albă, cu nuanța puțin cremă, fără gust și miros străin. Termenul de valabilitate 5 (cinci) zile de la ziua livrării. Livrarea zilnic: livrarea de la ora 7:00 până la ora 9:00. Perioada 01.01.2021-30.06.2021.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), Costiujeni, 3
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Lăcrămioara Crudu
Telefonul de contact
022 857 239
Datele achizitiei
Data publicării
22 oct 2020, 14:56
Data ultimilor modificări
27 oct 2020, 11:12
Valoarea estimată (fără TVA)
72 000 MDL
Achizitii.md ID
21029753
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), Costiujeni, 3
Durata contractului
1 ian 2021 14:59 - 29 iun 2021 15:05
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Chefir 2,5 % ambalat în pachet de polietilenă 0,5 l CPV: 15500000-3 - Produse lactate
Cantitatea: 6000.0
Unități de măsură: Kilogram
Documentele procedurii de achiziție
contract model.docx
Model de сontract
22.10.20 15:15
documentatia_standard_bunuri.docx
Documentele la ofertă
22.10.20 15:15
anunț de participare.pdf anunț de participare.pdf
tenderNotice
27.10.20 11:12
duae_0.doc
Documentele la ofertă
27.10.20 11:12

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

AVT LUX COM

Preţul ofertei: 67 200 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta nu corespunde documentației de atribuire
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Credoprim SRL

Preţul ofertei: 82 222,22 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde cerințelor de calificare și selecție solicitate de către autoritatea contractantă.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări