1
Perioada de actualizare
de la 07.09.2020 21:37
până la 16.09.2020 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 16.09.2020 09:00
până la 22.09.2020 09:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 1 063 925 MDL
Perioada clarificărilor: 7 sept 2020, 21:37 - 16 sept 2020, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 16 sept 2020, 9:00 - 22 sept 2020, 9:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reparație a unei porțiuni de drum din str. P. Ungureanu or. Cricova, mun. Chișinău
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2084, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Cricova, str. Chișinăului, 90
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Aliona Vartic
Telefonul de contact
022/430290
Datele achizitiei
Data publicării
7 sept 2020, 21:19
Data ultimilor modificări
7 sept 2020, 21:39
Valoarea estimată (fără TVA)
1 063 925 MDL
Achizitii.md ID
21027999
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2084, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Cricova, str. Chișinăului, 90
Durata contractului
24 sept 2020 21:30 - 30 dec 2020 18:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparație a unei porțiuni de drum din str. P. Ungureanu or. Cricova, mun. Chișinău CPV: 45233142-6 - Lucrări de reparare a drumurilor
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
documentatia_standard_lucrari.semnat.pdf documentatia_standard_lucrari.semnat.pdf
Documentele la ofertă
Documentația standard
7.09.20 21:37
anunt_lucrari.semnat.pdf anunt_lucrari.semnat.pdf
tenderNotice
Anunț de participare
7.09.20 21:37
caiet_de_sarcini.semnat.pdf caiet_de_sarcini.semnat.pdf
Specificaţie tehnică
Caiet de sarcini
7.09.20 21:37
duae nou.doc
Documentele la ofertă
DUAE
7.09.20 21:39

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

PULTUSK INVEST

Preţul ofertei: 900 293,79 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde cerințelor de calificare și caietului de sarcini
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Edilitate S.A.

Preţul ofertei: 980 664,79 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări