Statut Achiziţia nu a avut loc
Valoarea estimată fără TVA 146 400 MDL
Perioada clarificărilor: 12 aug 2020, 9:33 - 24 aug 2020, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 24 aug 2020, 9:00 - 3 sept 2020, 9:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Notebook
Brand Name International: HP, Dell, Fujitsu, Lenovo, Acer, Asus sau echivalent
Form factor, monitor - 15.6" Full HD (1920x1080) Non-glare;
CPU – minim Intel Core i5-8250U (4x Cores/8x Threads, 1.6GHz - 3.4GHz, 6Mb) sau echivalent;
RAM - 8Gb minim PC4-17000;
HDD - 128 Gb SSD + 1Tb Sata 5400rpm, sau 512 Gb SSD;
Video – minim 2Gb DDR 5,
Interfaces - HDMI, Card Reader,, Bluetooth, minim 1x USB 3.1 Type C, 2x USB 3.0;
LAN - Gbit Ethernet, 802.11ac, WiFi;
Video Camera – Webcam;
Mouse – optical mouse 1000 dpi, 3 buttons, Black USB;
OS - Windows 10 Pro Ru + Engl;
Notebook Bag - 15.6" compartimente interior - 1 cu curea de fixare; compartiment exterior; protecție laterală; curea de umăr; Black sau Gri;
Garanţie - minim 3 ani, cu întreţinere la centrul de deservire autorizat în Republica Moldova. Soluționarea cazurilor de garanție în termen de până la 30 de zile lucrătoare.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Chirosca Irina
Telefonul de contact
022504658
Datele achizitiei
Data publicării
12 aug 2020, 9:20
Data ultimilor modificări
14 sept 2020, 7:34
Valoarea estimată (fără TVA)
146 400 MDL
Achizitii.md ID
21027214
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Durata contractului
18 sept 2020 09:33 - 31 dec 2020 09:33
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Calculatoare CPV: 30213300-8 - Computer de birou
Cantitatea: 10.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
documentatie standart.signed.pdf documentatie standart.signed.pdf
Documentele la ofertă
Documentatie standard.pdf
12.08.20 09:33
documentatie standard.docx
Documentele la ofertă
Documentatie standard.word
12.08.20 09:33
duae.doc
Documentele la ofertă
DUAE.word
12.08.20 09:33
coordonare age.signed.pdf coordonare age.signed.pdf
Documentele la ofertă
Coordonare AGE
12.08.20 09:33
anunt de participare.signed.pdf anunt de participare.signed.pdf
Documentele la ofertă
Anunt de participare
12.08.20 09:33
duae.signed.pdf duae.signed.pdf
Documentele la ofertă
DUAE.pdf
12.08.20 09:33

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

BTS PRO

Preţul ofertei: 145 000 MDL
Statut: Descalificat

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Oferta nu corespunde documentației de atribuire
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări