1
Perioada de actualizare
de la 20.07.2020 14:01
până la 22.07.2020 14:30
2
Propunerea ofertelor
de la 22.07.2020 14:30
până la 10.08.2020 11:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 83 300 MDL
Perioada clarificărilor: 20 iul 2020, 14:01 - 22 iul 2020, 14:30
Perioada de depunere a ofertelor: 22 iul 2020, 14:30 - 10 aug 2020, 11:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Achiziționarea unor notebook-uri (11 unități), necesare asigurării realizării atribuțiilor funcționale ale angajaților AGEPI.

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2024, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Str. Andrei Doga, 24/1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Vadim Ursu
Telefonul de contact
022400642
Datele achizitiei
Data publicării
20 iul 2020, 14:01
Data ultimilor modificări
20 iul 2020, 14:37
Achizitii.md ID
21026335
CPV
30213300-8 - Computer de birou
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Notebook
Buget: 83300.0 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
Notebook
Data:
20 iul 2020, 14:37
Subiectul întrebării:
Anunt de particiapre si specificatia tehnica
Întrebare:
Stimati domni, va atragem atentia, la urmatoarele momente Lotul 1: Notebook: cerintele minime ce trebuie intrunite la parametrul Porturi: este scris in totalitate sub producatorul ASUS. motiv din care sunteti rugati sa modificati cerintele minime, pentru a permite unui mai mare numar de participanti sa oferteze. Prin acesta cerinta se favorizeaza o singura companie. Termenii și condițiile de livrare/prestare/executare solicitați: de asemena sunt exagerati. Mai ales in conditiile de Pandemie, sa indicati un terme de doar 5 zile calendaristice pentru livrare este la fel arogant si doar cu scopul de a favoriza o singura companie ce dispune deja de acest echipament pe stoc,Agepi trebuie de asemena sa respecte legea achizitii publice chiar si pentru achizitii de valoare mica. Va multumim anticipat pentru receptivitate si respunsabilitate de cheltuire a banilor publici.
Răspuns (21 iul 2020, 12:44):
Stimate operator economic, Vă mulțumim pentru interesul manifestat și întrebarea acordată! Vă comunicăm faptul că în anunțul de paricipare, în specificațiile tehnice, sunt incluse cerințe minime ce trebuie întrunite de potențialii ofertanți. Astfel noi am cerut setul minimal de porturi care ar satisface necesitățile fucționale ale angajaților AGEPI ținînd cont de specificul activităților/atribuțiilor funcționale. În cerințele față de porturi noi am menționat (min), deci nimeni nu Vă îngrădește dreptul să propuneți echipamente ce pot avea caracteristici mai performante inclusiv porturi mai multe sau mai mai moderne decât cele cerute. O simplă căutare pe internet ne arată cel puțin 3 producători diferiți care ar fi conformi cerințelor la compartimentul porturi: 1. https://www.lenovo.com/gb/en/laptops/thinkpad/thinkbook-series/Lenovo-ThinkBook-15-IML/p/XXTBXTM8001 2. https://store.hp.com/us/en/mdp/elitebook--zbook---probook/hp-470-g7-notebook-3074457345617454669--1#!&tab=vao 3. https://www.dell.com/en-in/shop/laptops-2-in-1-pcs/new-inspiron-14-5490-laptop/spd/inspiron-14-5490-laptop/icc-c582502win8#techspecs_section. Cu referire la termenul de livrare 5 zile- această cerință se impune din necesitatea urgentă de asigurare a condițiilor corespunzătoare realizării atribuțiilor funcționale de la distanță ale angajaților AGEPI, ținînd cont de situația epidemiologică din țară, generată de infecția cu COVID-19, precum și ținînd cont de prevederile HG 381 din 12 iunie 2020, se impune necesitatea organizării procesului de lucru preponderent de la distanță, particularitățile căruia pot fi realizate exclusiv prin intermediul mijloacelor din domeniul tehnologiei informației și comunicațiilor. Prin urmare, în asemenea circumstanțe, respectivele echipamente reprezintă unul din elementele indispensabile realizării într-o manieră cît mai eficientă a atribuțiilor de serviciu.
Data:
21 iul 2020, 15:24
Subiectul întrebării:
Clarificari la Răspuns (21 iul 2020, 12:44):
Întrebare:
Stimate AC, desigur cautarea dupa numarul de porturi va poate identifica o varietate de modele de la diferiti producatori ce pot acoperi porturile mentionata insa, bugetul estimat pentru acesta licitatie nu corespunde acelor modele mentionate de dumneavostra ca referinta, Ele se afla intr-o categorie de pret mai mare, ceea si ce demostreaza ca modelul sub care a fost scris caietul de sarcini este un model specific accesibil la un buget destul de mic, ales intentionat pentru a limita participarea altor ofertanti potentiali. Va rugam sa indicati detaliat reiesind din necesități fucționale ale angajaților AGEPI ținînd cont de specificul activităților/atribuțiilor funcționale anume se creaza cerinta privin setul minimal de porturi dar si versiunea acestora. De exemplu de ce anume min 2 porturi 2.0?
Răspuns (21 iul 2020, 18:12):
Stimate Operator conomic,Vă asigurăm că AGEPI nu urmărește achiziționarea unui anumit model de echipament. Selectarea ofertei cîștigătoare se va efectua în strictă conformitate cu legislația în vigoare în așa fel ca aceasta să satisfacă necesităților funcționale ale angajațiolor și care s-ar încadra în bugetul alocat în acest scop.
Data:
21 iul 2020, 15:29
Subiectul întrebării:
Clarificari la Răspuns (21 iul 2020, 12:44):
Întrebare:
Stimate AC, cu referire la Termenul de livrare 5 zile- această cerință se impune din necesitatea urgentă de asigurare a condițiilor corespunzătoare realizării atribuțiilor funcționale de la distanță ale angajaților AGEPI, Ne permitem sa va reamintim ca situatia pandemica ce impune in mare parte necesitatea de organizare a activitatii de la distanta, este in Rep. Moldova din luna martie, mai exact de pe 17.04 conform hotaririlor Comisiei de situatii exceptionale, timp in decursul acestor luni permitea planificarea acestei achizitii timpuri cu un termen de livrare obisnuit, ce v-ar fi permis obtinerea de preturi mai bune si o varietate de oferte similare ce ar fi adus economii considerabile a bugetului estimat! Deci argumentul invocat nu justifica indeajuns termenul solicitat de 5 zile, ba din contra reconfirma ca cerintele tehnice sunt scrise astfel incat cel care le are in stock disponibile sa fie unicul castigator.
Răspuns (21 iul 2020, 18:12):
Reieșind din activitățile funcționale ale instituției, AGEPI are nevoie de achiziționarea și livrarea acestor echipamente în termen cît mai restrîns. Totodată, ținem să Vă asigurăm că AGEPI nu dispune de informația referitoare la stocurile agenților economici, iar procedura de achiziție în cadrul AGEPI este una transparentă cu respectarea tuturor procedurilor legale.
Data:
21 iul 2020, 15:37
Subiectul întrebării:
corectie Clarificari la Răspuns (21 iul 2020, 12:44):
Întrebare:
ituatia pandemica ce impune in mare parte necesitatea de organizare a activitatii de la distanta, este in Rep. Moldova din luna martie, mai exact de pe 18.03 https://cancelaria.gov.md/ro/apc/coronavirus
Răspuns (21 iul 2020, 18:13):
Vedeți răspunsul de mai sus.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.