1
Perioada de actualizare
de la 10.07.2020 13:20
până la 15.07.2020 08:00
2
Propunerea ofertelor
de la 15.07.2020 08:00
până la 27.07.2020 12:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 219 000 MDL
Perioada clarificărilor: 10 iul 2020, 13:20 - 15 iul 2020, 8:00
Perioada de depunere a ofertelor: 15 iul 2020, 8:00 - 27 iul 2020, 12:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de amenajarea teritoriului a Școlii primare nr. 101 com. Băcioi, str. Arhanghelul Mihail 10
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-6812, MOLDOVA, mun.Chişinău, s.Băcioi, str.Arhanghelul Mihail 10
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Visnevetkaia Daria
Telefonul de contact
069597139
Datele achizitiei
Data publicării
10 iul 2020, 13:12
Data ultimilor modificări
10 iul 2020, 13:20
Valoarea estimată (fără TVA)
219 000 MDL
Achizitii.md ID
21026042
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
MD-6812, MOLDOVA, mun.Chişinău, s.Băcioi, str.Arhanghelul Mihail 10
Durata contractului
29 iul 2020 13:19 - 31 dec 2020 13:19
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de amenajarea teritoriului CPV: 45100000-8 - Lucrări de pregătire a şantierului
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Metru
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini.pdf caiet de sarcini.pdf
Documentele la ofertă
10.07.20 13:20
anunt.pdf anunt.pdf
Documentele la ofertă
10.07.20 13:20
duae.doc
Documentele la ofertă
10.07.20 13:20
documentatia standard.doc
Documentele la ofertă
10.07.20 13:20

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Euro Light

Preţul ofertei: 177 335,26 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Cel mai bun raport preț - calitate
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

VERILARPROIECT

Preţul ofertei: 186 598 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

SRL SONDICOM

Preţul ofertei: 212 715,19 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări