Statut Anulat
Valoarea estimată fără TVA 950 000 MDL
Perioada clarificărilor: 6 mai 2020, 9:15 - 29 mai 2020, 16:00
Perioada de depunere a ofertelor: 29 mai 2020, 16:00 - 12 iun 2020, 16:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de programare şi de consultanţă software

Informația despre anulare
Motivul anulării
Conform deciziei de anulare nr.28 din 18.06.2020
In urma evaluării ofertelor sa constatat că prețul propus de către operatorii economici depășește cu 30% valoarea estimată a achiziției calculată conform Legii Achizițiilor Publice nr. 131/2015.
Prin urmare, grupul de lucru a decis anularea procedurii, în temeiul art.71 alin.(1) lit.d) din Legea nr. 131/2015, privind achiziționarea sistemului Informațional de Stat in domeniul asigurărilor obligatorii de răspundere civila pentru pagubele produse de autovehicule (e-RCA).
Data anulării
18 iun 2020, 13:27
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 77
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Victor Pînzari
Telefonul de contact
+37322859466
Datele achizitiei
Data publicării
6 mai 2020, 9:04
Data ultimilor modificări
18 iun 2020, 13:27
Achizitii.md ID
21022512
CPV
72200000-7 - Servicii de programare şi de consultanţă software
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Data:
7 mai 2020, 14:20
Subiectul întrebării:
Cererea caietului de sarcini
Întrebare:
Buna ziua. Vă rog sa ne spuneți daca e posibil de obținut caietul de sarcini în alt format, probabil Word sau PDF, să fie posibilă căutarea cuvintelor cheie. Mulțumim!
Răspuns (7 mai 2020, 15:03):
Buna ziua ! Adaugam in Word
Sistemul Informațional de Stat in domeniul asigurărilor obligatorii de răspundere civila pentru pagubele produse de autovehicule (e-RCA)
Data:
14 mai 2020, 17:37
Subiectul întrebării:
Clarificari buget
Întrebare:
Buna ziua. 1. Dupa o analiza atenta a documentatiei am ajuns la concluzia ca bugetul este net inferior solicitarilor caietului de sarcini. Am luat in consideratie pretul minim per specialist capabil sa livreze conform asteptarilor CNPF. Valoarea la care am ajuns este de cca 3,5 milioane lei. Intelegand constrangerile bugetare, mai ales in aceasta perioada, analizati totusi diminuarea cerintelor fata de sistem, evident cu respectarea unui nivel minim suficient de functionalitate a sistemului? Multumesc.
Răspuns (15 mai 2020, 14:38):
Vă mulțumim pentru mențiune, analiza Dumneavoastră a fost transmisă grupului de lucru.
Sistemul Informațional de Stat in domeniul asigurărilor obligatorii de răspundere civila pentru pagubele produse de autovehicule (e-RCA)
Data:
15 mai 2020, 15:18
Subiectul întrebării:
Clarificari privind certtificarea CMMI-Dev
Întrebare:
Buna ziua. Solicitarea privind detinerea unui certificat CMMI-DEV Nivel 3 sau echivalent este intr-adevar o solicitare buna. Temerea noastra insa este ca va restrange extrem de mult cvorumul de participanti. Presupunand ca ati facut o analiza prinvind numarul companiilor din Moldova care detin o astfel de certificare va rugam sa partajati acesta informatie daca este posibil. In alta ordine de idei, consideram ca nu existenta unei certificari duce la reusita proiectului, ci o abordare corecta in administrarea proiectului, inclusiv cu implicarea unor specialisti cu experienta si utilizarea tehnologiilor si proceselor de dezvoltare moderne. Acestea fiind spuse, va rog sa ne raspundeti daca analizati posibilitatea eliminarii obligativitatii acestei certificari si inlocuirea ei cu o serie de masuri tehnico-adinistrative menite sa asigure o acceptanta eficienta a livrabilelor proiectului. Multumim.
Răspuns (18 mai 2020, 14:23):
Buna ziua ! Grupul de lucru a fost anunțat și va lua decizia.
Sistemul Informațional de Stat in domeniul asigurărilor obligatorii de răspundere civila pentru pagubele produse de autovehicule (e-RCA)
Data:
15 mai 2020, 16:02
Subiectul întrebării:
Calificari personal
Întrebare:
Buna ziua. In documentul "Cerinte privind calificarea personalului" sunt solicitate o sertie de certificari specifice, cum ar fi Togaf, ISO27001 Lead Auditor/Implementer, CRISC, CISSP, CISM sau echivalent. Consideram ca ele pot restrange lista participantilor eligibibili pentru asigurarea unei concurente eficiente. Va rog sa specificati daca analizati inlocuirea obligativitatii acestor certificari specifice cu indicarea caracterului lor optional? In cazul in care a fost facuta o analiza si identificate o serie de companii eligibile, avand aceste certificari, vom aprecia daca ati putea partaja cu noi aceasta informatie. Va multumim!
Răspuns (18 mai 2020, 14:23):
Buna ziua ! Grupul de lucru a fost anunțat și va lua decizia.
Data:
21 mai 2020, 12:46
Subiectul întrebării:
Clarificari
Întrebare:
Buna ziua! Va rog sa atasati - Lista serviciilor si graficul prestării confirmată prin semnătura electronică a ofertantului, conform formularului F 4.1, conform punctului 9 din Scurta descriere a criteriilor privind eligibilitatea operatorilor economici care pot determina eliminarea acestora și a criteriilor de selecție; nivelul minim (nivelurile minime) al (ale) cerințelor eventual impuse; se menționează informațiile solicitate (DUAE, documentație). Va multumesc anticipat!
Răspuns (22 mai 2020, 14:13):
Anexăm modificările efectuate prin : 1. Anunțul de participare 2. Anexa 1 3. Anexa 2
Data:
22 mai 2020, 14:28
Subiectul întrebării:
Incarcarea formularelor
Întrebare:
Buna ziua. In documentatia obligatorie de trasmitere este specificata 1) „Neimplicarea în practici frauduloase și de corupere” (Declarație pe proprie răspundereconform Formularului 3.4), 2) „Neîncadrarea în situațiile ce determină excluderea de la procedura de atribuire, ce vin în aplicarea art. 18 din Legea nr. 131 din 03.07.2015” (Declarație pe proprie răspundere conform Formularului 3.5) Aceste formulare nu se regasesc in Documentatia Standart afisata. 3) Informații generale despre ofertant (Formularul informativ despre ofertant conform Formularului 3.3) - In documentatia standart F3.3 se afla folmularul pentru garantia de buna executie. 4) in formularul 4.1 (Specificatii tehnice) se contine informatie pentru bunuri si nu pentru servicii, si nu permite completarea „Lista serviciilor si graficul prestării” cum este specificat in Documentatia standart. Respectiv va rugam sa publicati aceste formulare (ar fi de dorit in format Word). Multumim!
Răspuns (22 mai 2020, 15:26):
Buna ziua ! Modificările sunt efectuate.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.