1
Perioada de actualizare
de la 23.01.2020 18:07
până la 28.01.2020 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 28.01.2020 09:00
până la 03.02.2020 09:00
3
Licitaţie
04.02.2020 14:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 300 000 MDL
Perioada clarificărilor: 23 ian 2020, 18:07 - 28 ian 2020, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 28 ian 2020, 9:00 - 3 febr 2020, 9:00
Începutul licitației: 4 febr 2020, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Servicii de mentenanta corectiva, preventiva si adaptiva a sistemelor informationale existente din cadrul Directiei Afaceri Consulare a Ministerului Afacerilor Externe si Integrarii Europene
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012 Republica Moldova, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Chişinău, str. 31 August 1989, 80
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Roman CIUMAC
Telefonul de contact
578-295
Datele achizitiei
Data publicării
23 ian 2020, 17:45
Data ultimilor modificări
23 ian 2020, 18:07
Valoarea estimată (fără TVA)
300 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
3 000 MDL
Achizitii.md ID
21018474
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2012 Republica Moldova, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Chişinău, str. 31 August 1989, 80
Durata contractului
5 febr 2020 18:00 - 31 dec 2020 18:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de mentenanta corectiva, preventiva si adaptiva a sistemelor informationale existente din cadrul Directiei Afaceri Consulare a Ministerului Afacerilor Externe si Integrarii Europene CPV: 72600000-6 - Servicii de asistenţă şi de consultanţă informatică
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare.pdf anunt de participare.pdf
Documentele la ofertă
23.01.20 18:07
documentatia standard.docx
Documentele la ofertă
23.01.20 18:07
duae.doc
Documentele la ofertă
23.01.20 18:07
caiet de sarcini.pdf caiet de sarcini.pdf
Documentele la ofertă
23.01.20 18:07
caiet de sarcini.docx
Documentele la ofertă
23.01.20 18:07
duae.pdf duae.pdf
Documentele la ofertă
23.01.20 18:07
anunt de participare.docx
Documentele la ofertă
23.01.20 18:07
documentatia standard.pdf documentatia standard.pdf
Documentele la ofertă
23.01.20 18:07

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

GHESAR

Preţul ofertei: 264 000 MDL
Statut: Învingător
Motivul: -
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări