1
Perioada de actualizare
de la 12.11.2019 14:57
până la 22.11.2019 13:00
2
Propunerea ofertelor
de la 22.11.2019 13:00
până la 04.12.2019 13:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 866 670 MDL
Perioada clarificărilor: 12 nov 2019, 14:57 - 22 nov 2019, 13:00
Perioada de depunere a ofertelor: 22 nov 2019, 13:00 - 4 dec 2019, 13:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de spălare şi închiriere a lengeriei specifice instituţiilor medicale
1.Închirierea lenjeriei curate(Lenjerie de pat și scutece: bumbac alb100%, densitatea 150 - 180g/m2.)
2.Spălarea lenjeriei proprii
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2019, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Grenoble 149
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Iabanji Veronica
Telefonul de contact
022725766
Datele achizitiei
Data publicării
12 nov 2019, 14:38
Data ultimilor modificări
12 nov 2019, 14:57
Valoarea estimată (fără TVA)
866 670 MDL
Achizitii.md ID
21014408
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2019, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Grenoble 149
Durata contractului
1 ian 2020 14:47 - 30 dec 2020 14:47
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Închirierea lenjeriei curate CPV: 98300000-6 - Servicii diverse
Cantitatea: 57600.0
Unități de măsură: Kilogram
2)
Denumirea
Spălarea lenjeriei proprii CPV: 98300000-6 - Servicii diverse
Cantitatea: 9300.0
Unități de măsură: Kilogram
Documentele procedurii de achiziție

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

DREAMGREEN

Preţul ofertei: 865 950 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Grupul de lucru a decis semnarea contractului.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări