1
Perioada de actualizare
de la 11.10.2019 14:57
până la 22.10.2019 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la 22.10.2019 12:00
până la 25.10.2019 13:00
3
Licitaţie
de la 28.10.2019 14:32
până la 28.10.2019 14:42
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 57 900 MDL
Perioada clarificărilor: 11 oct 2019, 14:57 - 22 oct 2019, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 22 oct 2019, 12:00 - 25 oct 2019, 13:00
Începutul licitației: 28 oct 2019, 14:32

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

• Piedestal de podea pentru imprimantele de tichete -1 bucată conform Anexei 6. (Terminal – cu display Touch Screen min 17 inci , protecția corpus Anti Vandal, imprimarea tichetelor, Bloc de alimentare neîntreruptă min 500 VA (UPS), Rolă de tichete (1 rolă – min 1000 tickets))
• Display Panou informativ cu sunet - 1 buc (min 40 inci cu protecție antivandal, accesorii de fixare incluse, susținerea sunetelor informaționale ) conform Anexei 6
• Monitor LED Matrix RED pentru operatori (min – 100mm X 400mm cu sursa de alimentare autonomă, accesorii de fixare incluse, cablaj etc.)- 7 buc, cu numărul ghişeului și biletul, instalat deasupra ghişeului.
• Soft licenţiat cu costul tuturor Licenţelor necesare incluse
• (Soft licenţiat pentru softul utilizat întru funcționarea corectă a rândului electronic, compatibil cu sistemul Windows, cu module de conectarea la rețeaua internă ” 8 posturi de lucru automatizat (ghişee) inclusiv administratorul (ghișeul 8), 2 monitoare și terminal”; funcțiile specifice – monitorizarea curentă de către administrator, acumularea datelor statistice și etc. conform Anexei 6).
• Servicii – (punerea în funcțiune, instalare, conectare, montare sistemei cu includerea tuturor materialilor necesare (cablaj, conectoare, suport etc.), înlăturarea/ restabilirea tuturor defecțiuni apărute în urma lucrărilor, astuparea golurilor tehnice, adoptare la rețeaua locală existentă, programare, instruirea personalului, mentenanţă/deservirea -12 luni.)
• Garanția 12 luni din data instalării.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str.Gheorghe Tudor,3
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Chiţan Cristina
Telefonul de contact
+37322257752
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
11 oct 2019, 14:57
Valoarea estimată (fără TVA)
57 900 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
550 MDL
Achizitii.md ID
21013198
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, or. Ialoveni str.Alexandru cel Bun, 18
Durata contractului
27 oct 2019 02:00 - 27 nov 2019 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lotul №6 Rând electronic CTAS Ialoveni CPV: 31700000-3 - Accesorii electronice, electromecanice şi electrotehnice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
Documentatia_standard_cop rînd electronic.semnat
Documentele la ofertă
Documentația Standard
11.10.19 14:57
ANUNT DE PARTICIPARE rind electronic-converted.semnat
tenderNotice
Anunț de participare
11.10.19 14:57
DUAE RIND ELECTRONIC 2019.semnat
Criterii de evaluare
DUAE
11.10.19 14:57

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

QMS INTERNATIONAL

Preţul ofertei: 44 000 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Conform deciziei grupului de lucru
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Master Systems

Preţul ofertei: 46 300 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări