1
Perioada de actualizare
de la 13.08.2019 10:05
până la 23.08.2019 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 23.08.2019 10:00
până la 04.09.2019 14:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 504 362,02 MDL
Perioada clarificărilor: 13 aug 2019, 10:05 - 23 aug 2019, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 23 aug 2019, 10:00 - 4 sept 2019, 14:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

servicii
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Anna Sofronii
Telefonul de contact
022822348
Datele achizitiei
Data publicării
13 aug 2019, 9:36
Data ultimilor modificări
13 aug 2019, 10:05
Valoarea estimată (fără TVA)
504 362,02 MDL
Achizitii.md ID
21011073
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Durata contractului
1 oct 2019 09:51 - 30 dec 2019 10:04
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Asigurarea accesului la mentenanța și suportul anual de la producător pentru licența ManageEngine ServiceDesk Plus Multi-language Enterprise Edition pentru 20 utilizatori (1000 de noduri) CPV: 72200000-7 - Servicii de programare şi de consultanţă software
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
Licență suplimentară aferentă soluției pentru gestiunea serviciilor TI, inclusiv un an de mentenanță și suport standard de la producător CPV: 72200000-7 - Servicii de programare şi de consultanţă software
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
3)
Denumirea
Serviciile prestate în baza solicitărilor de schimbare CPV: 72200000-7 - Servicii de programare şi de consultanţă software
Cantitatea: 200.0
Unități de măsură: Om-ora
Documentele procedurii de achiziție
05_anunt de participare.pdf 05_anunt de participare.pdf
Documentele la ofertă
Anunț de participare
13.08.19 10:05
02_documentatia de atribuire.pdf 02_documentatia de atribuire.pdf
Documentele la ofertă
Documentatia de atribuire
13.08.19 10:05
06_formularul duae.pdf 06_formularul duae.pdf
Documentele la ofertă
Formularul DUAE
13.08.19 10:05

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

I.C.S. Reliable Solutions Distributor S.R.L.

Preţul ofertei: 503 941 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde tuturor cerințelor de calificare și tehnice obligatorii solicitate privind obiectul achiziției.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări