1
Perioada de actualizare
de la 08.08.2019 16:13
până la 18.08.2019 16:30
2
Propunerea ofertelor
de la 18.08.2019 16:30
până la 29.08.2019 11:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 1 500 000 MDL
Perioada clarificărilor: 8 aug 2019, 16:13 - 18 aug 2019, 16:30
Perioada de depunere a ofertelor: 18 aug 2019, 16:30 - 29 aug 2019, 11:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Dezvoltarea infrastructurii de afaceri prin amenajarea pieții regionale EN-GROS și a spațiilor destinate activităților NON-AGRICOLE, situate în raionul Rîșcani, or.Rîșcani, str.extravilan, traseul Brest - Chișinău- Odesa km695
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
5600, MOLDOVA, Rîşcani, or.Rîşcani, str.Independenței, 44
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Tasciuc Liliana
Telefonul de contact
025624845
Datele achizitiei
Data publicării
7 aug 2019, 14:14
Data ultimilor modificări
8 aug 2019, 16:13
Valoarea estimată (fără TVA)
1 500 000 MDL
Achizitii.md ID
21010841
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
5600, MOLDOVA, Rîşcani, or.Rîşcani, str.Independenței, 44
Durata contractului
16 sept 2019 16:12 - 14 nov 2019 16:12
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Dezvoltarea infrastructurii de afaceri prin amenajarea pieții regionale EN-GROS și a spațiilor destinate activităților NON-AGRICOLE, situate în raionul Rîșcani, or.Rîșcani, str.extravilan, traseul Brest - Chișinău- Odesa km695 CPV: 42500000-1 - Echipamente de răcire şi de ventilare
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
1)_anunț de participare.pdf 1)_anunț de participare.pdf
tenderNotice
anunț de participare
8.08.19 16:13
0)_caiet de sarcini nr.19.pdf 0)_caiet de sarcini nr.19.pdf
Documentele la ofertă
caiet de sarcini
8.08.19 16:13
2)_documentația standard.pdf 2)_documentația standard.pdf
Documentele la ofertă
Documentația standard
8.08.19 16:13
3)_duae.doc
Criterii de eligibilitate
Declarație pe propria răspundere
8.08.19 16:13

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL Dina - Cociug

Preţul ofertei: 1 453 600 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde cerințelor solicitate
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări