1
Perioada de actualizare
de la 02.07.2019 10:22
până la 08.07.2019 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 08.07.2019 09:00
până la 15.07.2019 10:00
3
Licitaţie
de la 16.07.2019 12:00
până la 16.07.2019 15:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 14 600 MDL
Perioada clarificărilor: 2 iul 2019, 10:22 - 8 iul 2019, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 8 iul 2019, 9:00 - 15 iul 2019, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Lemn pentru construcții
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), Costiujeni, 3
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Vadim Svitic
Telefonul de contact
068601076
Datele achizitiei
Data publicării
2 iul 2019, 8:53
Data ultimilor modificări
5 iul 2019, 16:11
Valoarea estimată (fără TVA)
14 600 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
Achizitii.md ID
21009568
Tipul procedurii
Procedură de valoare mică (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), Costiujeni, 3
Durata contractului
17 iul 2019 09:26 - 30 dec 2019 10:18
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Cherestea CPV: 44100000-1 - Materiale de construcţii şi articole conexe
Cantitatea: 2.0
Unități de măsură: Metru cub
2)
Denumirea
Cherestea CPV: 44100000-1 - Materiale de construcţii şi articole conexe
Cantitatea: 2.0
Unități de măsură: Metru cub
Documentele procedurii de achiziție
model contract.doc
Model de сontract
2.07.19 10:22
documentatia_standard_bunuri (6).docx
Documentele la ofertă
5.07.19 16:00
anunț de participare modificat.pdf anunț de participare modificat.pdf
tenderNotice
5.07.19 16:00
materiale.2019 (1).docx
Specificaţie tehnică
5.07.19 16:00
caiet de sarcini modificat.pdf caiet de sarcini modificat.pdf
Specificaţie tehnică
5.07.19 16:00
duae.doc
Documentele la ofertă
5.07.19 16:11

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Resacons-STR

Preţul ofertei: 14 000 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde cerințelor de calificare și selecție solicitate de către autoritatea contractantă.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări