1
Perioada de actualizare
de la 24.06.2019 10:01
până la 29.06.2019 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 29.06.2019 10:00
până la 02.07.2019 10:00
3
Licitaţie
de la 03.07.2019 14:00
până la 03.07.2019 14:46
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 18 400 MDL
Perioada clarificărilor: 24 iun 2019, 10:01 - 29 iun 2019, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 29 iun 2019, 10:00 - 2 iul 2019, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Pachete software pentru creare de documente, pentru desen, imagistică, planificare şi productivitate
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3401, MOLDOVA, Hînceşti, mun.Hînceşti (r-l Hînceşti), Str. M. Nincu, 126
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Lupascu Simion
Telefonul de contact
068101202
Datele achizitiei
Data publicării
24 iun 2019, 9:33
Data ultimilor modificări
25 iun 2019, 13:18
Valoarea estimată (fără TVA)
18 400 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
Achizitii.md ID
21009323
Tipul procedurii
Procedură de valoare mică (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
3401, MOLDOVA, Hînceşti, mun.Hînceşti (r-l Hînceşti), Str. M. Nincu, 126
Durata contractului
8 iul 2019 09:41 - 30 iul 2019 09:58
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Pachete software pentru creare de documente, pentru desen, imagistică, planificare şi productivitate CPV: 48900000-7 - Diverse pachete software şi sisteme informatice
Cantitatea: 10.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
specificare- pachete.pdf specificare- pachete.pdf
Specificaţie tehnică
5 file
24.06.19 10:01
duae.doc
Criterii de eligibilitate
19 file
24.06.19 10:01
anunt- pachete.pdf anunt- pachete.pdf
tenderNotice
3 file
25.06.19 13:18
Documentele lotului
lot 2.docx
2 file
24.06.19 10:01

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Didact Vega

Preţul ofertei: 23 900 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Ofertele SRL „Didact Vega” pentru loturile 1,2 și 4 cu valorile respective de 68 900 lei, 28 680 lei și 266 820 lei, inclusiv TVA, au fost adjudecate drept cîştigătoare
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări