1
Perioada de actualizare
de la 17.06.2019 14:05
până la 03.07.2019 10:52
2
Propunerea ofertelor
de la 03.07.2019 10:52
până la 07.07.2019 10:52
3
Licitaţie
de la 08.07.2019 15:00
până la 08.07.2019 15:09
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 330 000 MDL
Perioada clarificărilor: 17 iun 2019, 14:05 - 3 iul 2019, 10:52
Perioada de depunere a ofertelor: 3 iul 2019, 10:52 - 7 iul 2019, 10:52
Începutul licitației: 8 iul 2019, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Achizitionarea sistemului de imprimare necesar pentru imprimarea avizelor de plata.
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str. Bucuresti, nr. 68
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Gumeniuc Ina
Telefonul de contact
+37322222452
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
24 iun 2019, 11:47
Valoarea estimată (fără TVA)
330 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
1 000 MDL
Achizitii.md ID
21009120
Tipul procedurii
Procedură de valoare mică (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Chisinau, str.Bucuresti 68, etajul 5
Durata contractului
8 iul 2019 03:00 - 7 aug 2019 03:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Sistem de imprimare CPV: 30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Unitate
Documentele procedurii de achiziție
documentatia_standard_sistem de imprimare
Documentele la ofertă
Anulate
17.06.19 14:05
Anunt Invitatie de participare
tenderNotice
Anulate
17.06.19 14:05
duae achizitie sistem de imprimare 2019
Documentele la ofertă
Anulate
17.06.19 14:05
duae_sistem de imprimare 2019
Documentele la ofertă
Modificat.DUAE
21.06.19 13:15
Anunt Invitatie de participare Sistem de imprimare
tenderNotice
Anulate
21.06.19 13:15
documentatia_standard_sistem de imprimare
Documentele la ofertă
Anulate
21.06.19 13:15
Anunt invitatie Sistem de imprimare
tenderNotice
Nou
24.06.19 11:47
documentatia_standard_sistem de imprimare
Documentele la ofertă
Nou
24.06.19 11:47

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Aproservice-X

Preţul ofertei: 257 800 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Pretul ofertantului este cel mai mic
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

X-Service

Preţul ofertei: 259 000 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Achizitie sistem de imprimare
Data:
21 iun 2019, 09:15
Subiectul întrebării:
Volum lunar
Întrebare:
Buna ziua! Parametru Volum lunar: min 700000 pagini A4/lună, este volum lunar recomandat pentru imprimare sau volum maxim posibil? Multumim.
Răspuns (21 iun 2019, 11:47):
Buna ziua. Astazi se vor face modificari la documentatia de atribuire. Volumul lunar va fi modificat de la 2000000 pagini A4/luna.
Achizitie sistem de imprimare
Data:
21 iun 2019, 09:20
Subiectul întrebării:
Rezolutie
Întrebare:
Buna ziua! Parametri Rezoluție copiere: min 2400x2400 dpi si Rezoluție imprimare: min 2400x2400 dpi pentru aparate de tip monochrome exista numai in descrierea brandului Xerox si nu sunt parametri fizice dar numai de tip marketing. Parametri fizice a tonerului nu exista mai mare de cit 1200x1200 dpi. Specificati va rog rezolutie fizica a echipamentului necesara. Multumesc.
Răspuns (21 iun 2019, 11:48):
Buna ziua. Astazi se vor face modificari la documentatia de atribuire. Urmariti modificarile care vor aparea.
Achizitie sistem de imprimare
Data:
21 iun 2019, 09:27
Subiectul întrebării:
Driver
Întrebare:
Buna ziua! Driver imprimare: Microsoft Windows XP/Server 2003/Vista - sisteme de operare indicate la acest moment sunt ivechite si nu sunt suportate nici de producatorul lor. De acea echipament nou nu are drivere pentru sisteme de operare vechi. Nici soft pentru prelucrare informatiei pentru tipar deja nu-s compatibil cu Windows XP/Server 2003/Vista - solicitam scoatere din Caietul de Sarcini acest parametru. Multumim.
Răspuns (21 iun 2019, 11:50):
Buna ziua. Driverele trbuie , deoarece avem tehnica de calcul si cu sisteme de operare mai vechi. Multumim de atentie.
Achizitie sistem de imprimare
Data:
21 iun 2019, 09:31
Subiectul întrebării:
Viteză scanare
Întrebare:
Buna ziua! Viteză scanare: min. 200 ipm simplex/duplex - preciazati va rog 200ipm solicita in regim Duplex sau Simplex specificati va rog rezolutia si format hartiei pentru ecest parametru. Concretizam ca nu existe copiatore cu viteza 200 ipm in regim simplex. Multumim.
Răspuns (21 iun 2019, 11:50):
Buna ziua. Astazi se vor face modificari la documentatia de atribuire. Urmariti modificarile care vor aparea.
Achizitie sistem de imprimare
Data:
21 iun 2019, 09:35
Subiectul întrebării:
Capacitate tăvi
Întrebare:
Buna ziua! Capacitate tăvi: min. 8050 coli - preciazati va rog grasimea hartiei si forma pentru acest parametru. Concretizam ca pentru hartie de tip 80 gsm si 64 gsm diferenta pentru aceeasi marimea tavi difera cu 15-20%. Multumim.
Răspuns (21 iun 2019, 11:55):
Buna ziua. Avem nevoie de minim 6 tavi, minim 8050 coli. Referitor la hartie, de obicei lucram cu greutatea 80gsm(de multe ori lucram pe preprint).
Achizitie sistem de imprimare
Data:
27 iun 2019, 11:42
Subiectul întrebării:
Xerox
Întrebare:
În atenția autorității contractante, Parametrii tehnici pentru echipamentul de imprimare, favorizează în continuare un singur producător: Xerox. Parametrii: capacitatea tăvii de min. 8050 coli, este , în continuare , un parametru caracteristic doar brand-ului Xerox, insistarea pe aceste cifre denotă faptul că se favorizează un model specific al brandului Xerox. Parametrul: Volum lunar: min 2000000 pagini A4/lună, acest parametru creează 2 puncte critice: 1. Este un parametru inexact care lasă loc de interpretare, pentru că autoritatea contractantă nu indică dacă cifrele reprezintă volum lunar recomandat pentru imprimare sau volum maxim posibil, astfel se creează neclarități și condiții inegale de participare; 2. Volum lunar: min 2000000 pagini A4/lună se regăsește, din nou, doar la brand-ul Xerox. Având în vedere cele indicate mai sus, constatăm că autoritatea contractantă favorizează un singur producător (Xerox) prezentând un caiet de sarcini cu parametric caracteristici acestui brand. Lucrul acesta încalcă regulile de corectitudine și transparență în achizițille unde se folosesc bani publici. Solicităm respectuos revizuirea caietului de sarcini și indicarea parametrilor care ar oferi condiții egale tuturor producătorilor de echipament cointeresați.
Răspuns (28 iun 2019, 12:03):
Buna ziua! stimate participant, ca raspuns la solicitarile dumneavoastra: 1) Tavi de 8050 de coli, I.M. Infocom are un tipar de cca 350000 de imprimari pentru o perioada de 4 zile. Dupa evaluarea modelelor de echipamente de pe piata, absolut toti producatorii de echipamente de tipar au tavi optionale sau integrate care trec cu mult peste parametrii solicitati. I.M. Infocom a solicitat express sa fie minim 8050. 2) Paramentul de tipar 2000000 de imprimari pe luna, este un parametru reiesind din timpul de tipar si volumul de coli necesare. Formula este foarte simpla, 4 zile din care se lucreaza 18 ore (2 schimburi) = 72 ore, pauza tehnica a echipamentului pentru schimbarea hartiei si consumabilelor, inclusive profilaxia = 14 ore, suma de 72 ore de munca minus 14 ore pauza tehnica = 58 ore, inmultim la 60 (nr.de minute) = 3480 minute (per / 4 zile 2 schimburi), volumul de tipar de 350,000 de coli impartim la 3480 minute = 100 pagini/minut. Reiesind din calcule sus mentionate, v-am prezentat formula de calcul pentru volumul minim de 2,000,000 de imprimari pe luna. Va informam ca parametrii solicitati sunt generali. Asadar nu vedem absolut nici un obstacol de a prezenta un echipament care ar satisfice cerintele minine solicitate de catre intreprinderea noastra.
Achizitie sistem de imprimare
Data:
28 iun 2019, 21:58
Subiectul întrebării:
Возражения относительно лотков:
Întrebare:
Оборудование различных производителей действительно позволяет использовать внешние лотки для бумаги, но: - максимальная загрузка бумаги для аппаратов данного класса только у Xerox составляет 8050 стр. например у Canon для аппаратов данного класса таковая составляет 7700 стр, что отличается от требуемого на 4 %, а учитывая возможность поочередной их загрузки не оказывает никакого влияния на ваш бизнес процесс. Иными словами, в организованном вами конкурсе не должен участвовать никто иной окромя Xerox как минимум потому, что 8050 стр бумаги (замечу, не 8500, не 10000 стр) это идеальный параметр. Весомый довод.
Răspuns (1 iul 2019, 10:51):
Buna ziua. Dupa cum vedeti in invitatia de participare - limba de comunicare, este limba romana. La intrebarile Dstra am raspuns mai sus.
Achizitie sistem de imprimare
Data:
28 iun 2019, 21:59
Subiectul întrebării:
Возражения относительно производительности:
Întrebare:
Различные производители указывают различные значения пиковой нагрузки на оборудование, что чисто маркетинговый параметр, но приводят рекомендуемый диапазон нагрузок, что реально может быть обеспечено возможностями оборудования. На вопрос о уточнении значения нагрузки, что было указано в первом варианте ТЗ, вы, вместо указания реально необходимого ее значения (как вы сами сейчас указываете 350 000 за 4 дня), в 3-и раза увеличили некое эмпирическое значение, не конкретизировав значение реальной нагрузки. Отметим также, что «технический перерыв на смену бумаги и расходных материалов, включая профилактику = 14 часов» может быть реальным значением для конкретного решения и иметь отличные значения для решений других производителей (скажем, если у оборудования даже самый мелкий ролик подачи бумаги имеет ресурс в 500000 стр). Т.о. оборудование с скоростью печати в 95 стр также может вложиться в указанные 72 часа. При этом, у некоторых производителей, скорость печати формата А3 выше, чем А4 (наверняка вы печатаете именно на А3 листах на текущий момент), при этом не указываете подобного, опять же подводя все к возможностям оборудования Xerox.
Răspuns (1 iul 2019, 10:51):
Buna ziua. Dupa cum vedeti in invitatia de participare - limba de comunicare, este limba romana. La intrebarile Dstra am raspuns mai sus.
Achizitie sistem de imprimare
Data:
28 iun 2019, 21:59
Subiectul întrebării:
Относительно конфигурации оборудования:
Întrebare:
В ТЗ указывается требования в емкости ADF, при этом, при печати он бесполезен. Т.о. вы исключаете возможность предложения только печатного оборудования, что сэкономило ваши же средства. Учитывая тот момент, что предметом закупки является монохромная машина, то требования в ТЗ «Software profesional pentru calibrare culoare: Calibrare culori, management de profile de culoare, culori SPOT.», свойственные цветным МФУ Xerox, также необходимо исключить. Отдельно отметим, что, несмотря на то, что предметом закупки является дорогое и производительное оборудование, вы не запрашиваете ни информации ни о его ресурсе, ни информации о сервисных интервалах, ни информации о стоимости расходных материалов, ресурсного ЗИП-а, ни сервисных условий. Такой подход явно не логичен для организации, что многие годы печатает большие объемы, а вот абсолютно логичен, если вы не заинтересованы приобрести оборудование любое иное и на иных условиях.
Răspuns (1 iul 2019, 10:52):
Buna ziua. Dupa cum vedeti in invitatia de participare - limba de comunicare, este limba romana. La intrebarile Dstra am raspuns mai sus.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări