1
Perioada de actualizare
de la 12.06.2019 16:58
până la 24.06.2019 09:30
2
Propunerea ofertelor
de la 24.06.2019 09:30
până la 03.07.2019 08:30
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 8 000 000 MDL
Perioada clarificărilor: 12 iun 2019, 16:58 - 24 iun 2019, 9:30
Perioada de depunere a ofertelor: 24 iun 2019, 9:30 - 3 iul 2019, 8:30
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

«Система документооборота и система учета кадров Исполнительного Комитета АТО Гагаузия» включая «Единый информационный портал АТО Гагаузия и система координации доноров» внедрена до 29 ноября 2019 года, техническое обслуживание 2 года, тестирование, обучение персонала Исполнительного Комитета Гагаузии 12 месяцев.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-3805, MOLDOVA, UTA Găgăuzia, mun.Comrat, ул.Ленина,196
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Исполнительный Комитет Гагаузии I.S.
Telefonul de contact
079389105
Datele achizitiei
Data publicării
12 iun 2019, 14:30
Data ultimilor modificări
12 iun 2019, 16:58
Valoarea estimată (fără TVA)
8 000 000 MDL
Achizitii.md ID
21009022
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-3805, MOLDOVA, UTA Găgăuzia, mun.Comrat, ул.Ленина,196
Durata contractului
23 iul 2019 08:00 - 30 dec 2019 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Разработка программного обеспечения: «Система документооборота и система учета кадров Исполнительного Комитета АТО Гагаузия» включая «Единый информационный портал АТО Гагаузия и система координации доноров» CPV: 72200000-7 - Servicii de programare şi de consultanţă software
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

"VAD" SRL

Preţul ofertei: 7 400 000 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Tochka Rosta

Preţul ofertei: 7 576 000 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

GALEXSTUDIO

Preţul ofertei: 7 800 000 MDL
Statut: Învingător
Motivul: оферта соответствует всем требованиям
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări