1
Perioada de actualizare
de la 11.06.2019 11:29
până la 21.06.2019 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 21.06.2019 10:00
până la 01.07.2019 09:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 35 167 MDL
Perioada clarificărilor: 11 iun 2019, 11:29 - 21 iun 2019, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 21 iun 2019, 10:00 - 1 iul 2019, 9:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Fotoliu de birou, scaune de birou
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2044, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Aleco Russo, 57
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
VALERIU Rotaru
Telefonul de contact
022499661
Datele achizitiei
Data publicării
11 iun 2019, 10:39
Data ultimilor modificări
11 iun 2019, 11:54
Valoarea estimată (fără TVA)
35 167 MDL
Achizitii.md ID
21008970
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2044, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Aleco Russo, 57
Durata contractului
15 iul 2019 03:00 - 15 aug 2019 03:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Fotoliu CPV: 39112000-0 - Scaune
Cantitatea: 4.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
Scaune CPV: 39112000-0 - Scaune
Cantitatea: 76.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae cop.doc
Documentele la ofertă
Documentului Unic de Achiziţii European
11.06.19 11:29
documentatia_standard_bunuri mobilă.docx
Documentele la ofertă
Documentatia standardt
11.06.19 11:29
poze 198.zip
Ilustrare
Poze - anexe
11.06.19 11:54

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Limani-Grup SRL

Preţul ofertei: 17 390 MDL
Statut: Învingător
Motivul: SRL”Limani Grup” - oferta a fost desemnată câştigătoare la Lotul 9 ” Fotoliu de birou, Scaune de birou”.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

ALDOR GROUP SRL

Preţul ofertei: 20 200 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări