Statut Finalizat
Valoarea estimată fără TVA 460 000 MDL
Perioada clarificărilor: 7 iun 2019, 13:38 - 12 iun 2019, 17:00
Perioada de depunere a ofertelor: 12 iun 2019, 17:00 - 17 iun 2019, 11:00
Începutul licitației: 18 iun 2019, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Durata schimbului – 10 zile; pe
perioada sezonului estival
14.06.2019 – 31.08.2019; alimentarea copiilor de 4 ori
pe zi: dejun, prinz, chindii, cina.
Norma medie de alimentare zilinica: 3000 kkal/zi.
Tipul blocului de cazare: bloc capital dotat cu mobilier şi grup sanitar, numărul de locuri în odaie: 2 - 6 locuri. Organizarea
procesului de alimentare: bucătărie amenajată cu inventar necesar, cantină amenajată cu mobilier necesar. Amenajarea şi starea tehnică a grupurilor sanitare, conform următoarelor cerinţe: duş şi lavoar în bloc,
starea tehnică satisfăcătoare; Program distractiv cu diferite elemente.
Dotarea taberei: teatru de vară de tip deschis, terenuri sportive
amenajate (fotbal, volei), terasa de vara acoperita, iluminare nocturnă a teritoriului, cai accesibile la tabara.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-3606, MOLDOVA, Ungheni, mun.Ungheni, str. Nationala 9
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Natalia Braguta
Telefonul de contact
0236 2-20-94
Datele achizitiei
Data publicării
6 iun 2019, 11:14
Data ultimilor modificări
27 iun 2019, 16:35
Valoarea estimată (fără TVA)
460 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
4 600 MDL
Achizitii.md ID
21008817
Tipul procedurii
Procedură de valoare mică (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-3606, MOLDOVA, Ungheni, mun.Ungheni, str. Nationala 9
Durata contractului
24 iun 2019 13:28 - 30 aug 2019 13:28
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Foi de odihna ( Servicii de alimentare si cazare a copiilor in taberele de odihna ) pentru sezonul estival 2019 CPV: 55200000-2 - Campinguri şi alte tipuri de cazare decât cea hotelieră
Cantitatea: 250.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
documentatia_standard_servicii - cop.docx
Documentele la ofertă
7.06.19 13:38
duae - cop.docx
Documentele la ofertă
7.06.19 13:38

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Direcţia Generală Educaţie Făleşti

Preţul ofertei: 234 000 MDL
Statut: Descalificat

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Oferta nu corespunde documentației de atribuire
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

AO CONCEB

Achiziția este finalizată
Preţul ofertei: 400 000 MDL
Statut: Câștigătorul

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: intruneste toate dorintele solicitate, inclusiv pachetul de documente si canitatea de bilete cerute.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

ÎI Ivan Nicolaev

Preţul ofertei: 460 000 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări