Statut Finalizat
Valoarea estimată fără TVA 21 000 MDL
Perioada clarificărilor: 30 mai 2019, 8:47 - 5 iun 2019, 14:00
Perioada de depunere a ofertelor: 5 iun 2019, 14:00 - 13 iun 2019, 14:00
Începutul licitației: 14 iun 2019, 13:55

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Deservirea tehnică periodică - efectuarea lucrărilor de profilactică a utilajelor/echipamentelor, conform recomandărilor producătorului utilajului/echipamentului.
Serviciul de deservire va fi prestat de 3 ori, conform unui grafic stabilit de comun acord între Autoritatea contractantă și Prestator.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Angela Prozorov
Telefonul de contact
022504506
Datele achizitiei
Data publicării
30 mai 2019, 8:35
Data ultimilor modificări
5 iul 2019, 9:55
Valoarea estimată (fără TVA)
21 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
210 MDL
Achizitii.md ID
21008559
Tipul procedurii
Procedură de valoare mică (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Puskin, 42
Durata contractului
1 iul 2019 08:00 - 30 dec 2019 08:46
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lotul nr. 4 Servicii de deservire tehnică Utilaj de decupare Ghilotina IDEAL 3915-95 (în exploatare din 21.09.2004) CPV: 50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Cantitatea: 3.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae.signed.pdf duae.signed.pdf
Documentele la ofertă
30.05.19 08:47
duae.doc
Documentele la ofertă
30.05.19 08:47
documentatia standard.doc
Documentele la ofertă
30.05.19 08:47

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

PRIMEX Com SRL

Achiziția este finalizată
Preţul ofertei: 3 750 MDL
Statut: Câștigătorul

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Motivele sunt indicate în scrisoare atașată
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări