1
Perioada de actualizare
de la 21.05.2019 16:08
până la 29.05.2019 09:39
2
Propunerea ofertelor
de la 29.05.2019 09:39
până la 01.06.2019 09:39
3
Licitaţie
03.06.2019 15:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 507 500 MDL
Perioada clarificărilor: 21 mai 2019, 16:08 - 29 mai 2019, 9:39
Perioada de depunere a ofertelor: 29 mai 2019, 9:39 - 1 iun 2019, 9:39
Începutul licitației: 3 iun 2019, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Servicii de organizare a odihnei si întremării sănătății copiilor
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-6702, MOLDOVA, Basarabeasca, or.Basarabeasca, str. Karl Marx, 55
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Pascal Ecaterina
Telefonul de contact
067195661
E-mail
Datele achizitiei
Data publicării
21 mai 2019, 15:31
Data ultimilor modificări
27 mai 2019, 9:39
Valoarea estimată (fără TVA)
507 500 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
2 030 MDL
Achizitii.md ID
21008266
Tipul procedurii
Procedură de valoare mică (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-6702, MOLDOVA, Basarabeasca, or.Basarabeasca, str. Karl Marx, 55
Durata contractului
2 iun 2019 09:39 - 30 dec 2019 09:39
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de organizare a odihnei si întremării sănătății copiilor CPV: 55200000-2 - Campinguri şi alte tipuri de cazare decât cea hotelieră
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae.doc
Documentele la ofertă
27.05.19 09:39
duae.semnat.pdf duae.semnat.pdf
Documentele la ofertă
27.05.19 09:39
anunt de participare.semnat.pdf anunt de participare.semnat.pdf
Documentele la ofertă
27.05.19 09:39
documentatia_standard.semnat.pdf documentatia_standard.semnat.pdf
Documentele la ofertă
27.05.19 09:39
Documentele lotului
lot1.xlsx
21.05.19 16:08

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

TORENT PLUS SRL

Preţul ofertei: 420 000 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta nu corespunde documentației de atribuire
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări