1
Perioada de actualizare
de la 02.05.2019 15:37
până la 10.05.2019 14:44
2
Propunerea ofertelor
de la 10.05.2019 14:44
până la 18.05.2019 14:44
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 443 694,20 MDL
Perioada clarificărilor: 2 mai 2019, 15:37 - 10 mai 2019, 14:44
Perioada de depunere a ofertelor: 10 mai 2019, 14:44 - 18 mai 2019, 14:44

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Restabilirea iluminatului stradal,partea III (Satul Vechi +Sector locativ nou) in satul Plop-Stiubei, r-nul Causeni

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
4321, MOLDOVA, Căuşeni, s.Plop-Ştiubei, str.Sf.Dumitru,13
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Lidia Malcocean
Telefonul de contact
068619005
Datele achizitiei
Data publicării
2 mai 2019, 15:37
Data ultimilor modificări
2 mai 2019, 16:29
Achizitii.md ID
21007723
CPV
45300000-0 - Lucrări de instalaţii pentru clădiri
Tipul procedurii
Procedură de valoare mică (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
lista cu cantitatile de lucrari.semnat.pdf lista cu cantitatile de lucrari.semnat.pdf
Documentele la ofertă
lista cu cantitati
2.05.19 15:37
doc.standart-compressed.semnat.pdf doc.standart-compressed.semnat.pdf
Documentele la ofertă
documentatia standart
2.05.19 15:37
02.05.2019 duae (2).doc
Documentele la ofertă
DUAE
2.05.19 15:37
anunt de participare.semnat (1).pdf anunt de participare.semnat (1).pdf
tenderNotice
anunt de participare
2.05.19 15:37
Data:
2 mai 2019, 16:29
Subiectul întrebării:
Art. 47 din Documentatia Standard este in contradictie cu Art. 71 din Legea 131/2015
Întrebare:
Rugam sa ajustati art. 47 din Documentatia standard - Anularea aplicarii procedurii pentru atribuirea contractului de achizitie publice la prevederile Legii 131/2015 Articolul 71. Anularea procedurii de achiziţie publică Cel putin verificati cele 2 versiuni si veti vedea ca Criteriul - valoarea tuturor ofertelor este mai mica cu celputin 15%... etc. este un criterul ce Legea 131/2015 l-a eliminat. Printre altele poate facei un efort si transmiteti datele Agentiei Achizii Publice sa actualizeze Documentele de pe site-ul D-lor la cele mai recente actualizari a legislatiei locale
Răspuns (8 mai 2019, 14:30):
Veniti cu sugestii concrete cu privire la Documentatia Standart.Noi nu sintem la etapa de evaluare a ofertelor
Data:
2 mai 2019, 16:41
Subiectul întrebării:
Care sunt cerintele fata de corpurile de iluminat
Întrebare:
Care sunt cerintele fata de corpurile de iluminat? pe langa puterea de 50W. La ce inaltime, conform proiectului se vor monta?
Răspuns (8 mai 2019, 14:31):
La inaltimea de 6-7 metri
Data:
2 mai 2019, 16:46
Subiectul întrebării:
Rugam ajunstarea Listei de cantitati la prevederile Legii 131/2015
Întrebare:
Articolul 37. Regulile privind descrierea bunurilor, lucrărilor şi serviciilor din LEgea 131/2015 prevede regulile comune pentru emiterea caietelor de sarcini. In contextul acesta rugam sa ajustati documentatia la prevederile legii, in sensul ca in fisierul Lista cu cantitatile se gasesc foarte multe denumiri de produse exacte, fara descrieri si fara o explicare clara a cerintelor fata de materiale si lucrari
Răspuns (8 mai 2019, 14:43):
Documentatia de deviz este elaborata de firma de proiectare,este raportul de verificare .Noi nu sintem autoritatea competenta de a modifica devizele
Data:
2 mai 2019, 16:53
Subiectul întrebării:
Pct. 3.4. din Contract
Întrebare:
Care suna cam asa === 3.4 Pentru demararea lucrărilor Beneficiarul va achita în avans 10% anual din suma alocațiilor anuale estimate în contract. ==== Vrem sa fie clar, orice ofertant, are dreptul asigurat de contract, ca pana la initierea lucrarilor, sa primeasca un avans de 10% de la autoritatea contractanta. ???
Răspuns (8 mai 2019, 14:44):
La incheerea contractului vor fi stipulate conditiile date
Data:
8 mai 2019, 15:02
Subiectul întrebării:
Specificaţie tehnică
Întrebare:
Daca se vor propune corpuri de iluminat cu putere mai mica ca 50W si nivel de iluminat corespunzator, ca urmare cost de intretinere anual de doua ori mai redus, se va achcepta asa propunere?
Răspuns (8 mai 2019, 15:39):
se va accepta
Data:
10 mai 2019, 13:45
Subiectul întrebării:
Art. 47 din Documentatia Standard este in contradictie cu Art. 71 din Legea 131/2015
Întrebare:
Rugam sa ajustati art. 47 din Documentatia standard - Anularea aplicarii procedurii pentru atribuirea contractului de achizitie publice la prevederile Legii 131/2015 Articolul 71. Anularea procedurii de achiziţie publică Cel putin verificati cele 2 versiuni si veti vedea ca Criteriul - valoarea tuturor ofertelor este mai mica cu celputin 15%... etc. este un criterul ce Legea 131/2015 l-a eliminat. Printre altele poate facei un efort si transmiteti datele Agentiei Achizii Publice sa actualizeze Documentele de pe site-ul D-lor la cele mai recente actualizari a legislatiei locale. Sugestia concreta e tocmai arti.71 din legea 131/2015
Răspuns (10 mai 2019, 14:35):
Noi nu elaboram legile si nu sintem la etapa de evaluare
Data:
10 mai 2019, 13:48
Subiectul întrebării:
Rugam ajunstarea Listei de cantitati la prevederile Legii 131/2015
Întrebare:
Articolul 37. Regulile privind descrierea bunurilor, lucrărilor şi serviciilor din LEgea 131/2015 prevede regulile comune pentru emiterea caietelor de sarcini. In contextul acesta rugam sa ajustati documentatia la prevederile legii, in sensul ca in fisierul Lista cu cantitatile se gasesc foarte multe denumiri de produse exacte, fara descrieri si fara o explicare clara a cerintelor fata de materiale si lucrari. E obligatiunea autoritatii contractante de a NU indica denumiri exacte. IAr acolo unde nu e posibil, sa indice expresia ''echivalent" . Deci vina companiei de proiectare nu este nici un fel. Proiectantul v-a elaborat proiectul in baza unei solutii concrete, altfel nu e posibil, dvs. trebuie sa ajustati documentele publicate, astfel ca sa procurati bunuri echivalente la cele din proiect.
Răspuns (10 mai 2019, 14:40):
Documentatia de deviz este elaborata de firma de proiectare,este raportul de verificare .Noi nu sintem autoritatea competenta de a modifica devizele.Noi am primit de la devizier formularul nr.1
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.