1
Perioada de actualizare
de la 09.04.2019 16:11
până la 09.05.2019 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 09.05.2019 10:00
până la 15.05.2019 10:00
3
Licitaţie
de la 16.05.2019 15:00
până la 16.05.2019 15:41
4
Evaluare

5
Contract

Statut Finalizat. Semnarea contractului
Valoarea estimată fără TVA 3 448 800 MDL
Perioada clarificărilor: 9 apr 2019, 16:11 - 9 mai 2019, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 9 mai 2019, 10:00 - 15 mai 2019, 10:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

lucrări de extindere a clădirii primăriei

Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-5940, MOLDOVA, Făleşti, s.Răuţel, s.Rautel r-n Falesti
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
valentina Osoianu
Telefonul de contact
069078586
Datele achizitiei
Data publicării
9 apr 2019, 16:11
Data ultimilor modificări
23 mai 2019, 11:01
Achizitii.md ID
21007052
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
anunt.semnat.pdf anunt.semnat.pdf
Documentele la ofertă
9.04.19 16:11
caiet de sarcini.semnat.pdf caiet de sarcini.semnat.pdf
Documentele la ofertă
9.04.19 16:11
duae.semnat.pdf duae.semnat.pdf
Documentele la ofertă
9.04.19 16:11
documentatia_standard_lucrari.docx-1.docx
Documentele la ofertă
9.04.19 16:11
duae.doc
Documentele la ofertă
1.05.19 12:23
Data:
16 apr 2019, 15:18
Subiectul întrebării:
Caietul de sarcini
Întrebare:
Buna ziua ,conform poz.nr.4 din caietul de sarcini *Nota:Panou Sandwich solicitam marca si tipul de etansare a panourilor sau anexarea proiectului de executie si modificarea caietului de sarcini conform legii achizitiilor publice .Multumim anticipat .
Răspuns (17 apr 2019, 09:49):
Panou Sandwich marca IZOPAN, antiincendiar
Data:
17 apr 2019, 09:58
Subiectul întrebării:
Caietul de sarcina
Întrebare:
Ce grosime trebuie sa fie Sandwich?
Răspuns (17 apr 2019, 11:17):
100 mm
Data:
30 apr 2019, 11:51
Subiectul întrebării:
Documente
Întrebare:
Vă rog să informaţi dacă sunt necesare urmatoarele documente: Garanţia bancară Garanţia de bună exzecuţie Certificat de efectuare a plăţilor Disponibilitate de bani lichizi
Răspuns (1 mai 2019, 12:18):
În documentație este modelul contractului care va fi semnat. la 6.10 Garanția de bună execuție constituie 5 % din suma totală a contractului. Din orice sumă ce urmează a fi achitată Antreprenorului pentru fiecare volum executat, vor fi reținute 5 %, care vor constitui în total cel mult 5% din suma totală a contractului. Suma reținută va fi rambursată Antreprenorului la sfârșitul perioadei de remediere a defectelor, după remedierea definitivă a defectelor depistate. 6.11 Garanţia de bună execuţie se va restitui Antreprenorului general în baza notificării Beneficiarului către agentul bancar. Notificarea se va face după semnarea procesului-verbal de recepţie finală în cel mult 15 zile. În ceea ce ține de garanție bancară și certficat de efectuare a plăților, Operatorul economic va completa pe proprie răspundere DUAE în care confirmă că nu are restanțe la plăți, precum și privind capacitatea sa economica și financiara
Data:
30 apr 2019, 14:46
Subiectul întrebării:
documente de calificare
Întrebare:
Daca este necesar garantie bancara ,procentajul si rechizite bancare pu a executa transfer garantie bancara?
Răspuns (1 mai 2019, 12:19):
În documentație este modelul contractului care va fi semnat. la 6.10 Garanția de bună execuție constituie 5 % din suma totală a contractului. Din orice sumă ce urmează a fi achitată Antreprenorului pentru fiecare volum executat, vor fi reținute 5 %, care vor constitui în total cel mult 5% din suma totală a contractului. Suma reținută va fi rambursată Antreprenorului la sfârșitul perioadei de remediere a defectelor, după remedierea definitivă a defectelor depistate. 6.11 Garanţia de bună execuţie se va restitui Antreprenorului general în baza notificării Beneficiarului către agentul bancar. Notificarea se va face după semnarea procesului-verbal de recepţie finală în cel mult 15 zile. În ceea ce ține de garanție bancară și certficat de efectuare a plăților, Operatorul economic va completa pe proprie răspundere DUAE în care confirmă că nu are restanțe la plăți, precum și privind capacitatea sa economica și financiara
Data:
30 apr 2019, 17:07
Subiectul întrebării:
documente de calificare
Întrebare:
Solicitam DUAE in format word indeplinit partea I si VII de beneficiar iar celelalte parti pentru a complecta noi ca operatori economici .
Răspuns (1 mai 2019, 12:24):
formularul în Word am anexat.
Data:
2 mai 2019, 16:26
Subiectul întrebării:
Documente
Întrebare:
Dacă este necesară perioada de garanţie pentru lucrările exzecutate?
Răspuns (2 mai 2019, 18:27):
formularul ofertei cuprinde o anexă obligatorie în care indicați și perioada de garanție pentru lucrările executate în luni calendaristice. menționăm că formularul ofertei este obligatoriu de prezentat și urmează a fi completat. conform articolul 42 din Legea privind achizițiile publice: (1) Ofertantul are obligaţia de a elabora oferta în conformitate cu prevederile din documentaţia de atribuire. (2) Oferta are caracter obligatoriu, din punctul de vedere al conţinutului, pe toată perioada de valabilitate stabilită de către autoritatea contractantă.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.