Statut Finalizat
Valoarea estimată fără TVA 300 000 MDL
Perioada clarificărilor: 5 apr 2019, 17:51 - 20 apr 2019, 13:58
Perioada de depunere a ofertelor: 20 apr 2019, 13:58 - 23 apr 2019, 13:58
Începutul licitației: 24 apr 2019, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Servicii de suport în implementarea sistemului de management integrat în baze standardelor ISO 9001 și ISO 27001
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. A. Puskin, 42B
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Oxana Bulicanu
Telefonul de contact
+37322820021
Datele achizitiei
Data publicării
5 apr 2019, 16:35
Data ultimilor modificări
12 iun 2019, 11:39
Valoarea estimată (fără TVA)
300 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
3 000 MDL
Achizitii.md ID
21006953
Tipul procedurii
Procedură de valoare mică (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. A. Puskin, 42B
Durata contractului
24 apr 2019 09:46 - 30 oct 2019 09:46
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de suport în implementarea sistemului de management integrat în baze standardelor ISO 9001 și ISO 27001 CPV: 79100000-5 - Servicii juridice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anexa nr. 1.semnat.pdf anexa nr. 1.semnat.pdf
Specificaţie tehnică
Anexa nr. 1
5.04.19 17:51
duae_modificat.semnat.pdf duae_modificat.semnat.pdf
Documentele la ofertă
DUAE
16.04.19 10:38
documentatia_standard.semnat.pdf documentatia_standard.semnat.pdf
Documentele la ofertă
Documentația standard
17.04.19 14:10
anunt_de_participare_final_18.04.19.pdf anunt_de_participare_final_18.04.19.pdf
tenderNotice
Anunt de participare
18.04.19 09:46
anunt_de_participare_final_18.04.19.semnat.pdf anunt_de_participare_final_18.04.19.semnat.pdf
tenderNotice
Anunt de participare modificat
18.04.19 13:58

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

OMEGA TRUST

Achiziția este finalizată
Preţul ofertei: 287 000 MDL
Statut: Câștigătorul

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Corespunde cerințelor tehnice
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări