Statut Finalizat
Valoarea estimată fără TVA 835 000 MDL
Perioada clarificărilor: 15 mart 2019, 12:11 - 25 mart 2019, 0:00
Perioada de depunere a ofertelor: 25 mart 2019, 0:00 - 5 apr 2019, 9:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de mentenanță și profilaxie a sistemului de supraveghere video
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2033, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Piața Marii Adunări Naționale 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Vasilachi Savelie
Telefonul de contact
022 23 73 14, 0672 88 717
E-mail
Datele achizitiei
Data publicării
15 mart 2019, 11:53
Data ultimilor modificări
5 apr 2019, 12:20
Valoarea estimată (fără TVA)
835 000 MDL
Achizitii.md ID
21006245
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2033, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Piața Marii Adunări Naționale 1
Durata contractului
15 apr 2019 12:02 - 15 oct 2019 12:02
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de mentenanță și profilaxie a sistemului de supraveghere video CPV: 50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Unitate
Documentele procedurii de achiziție
duaevideo2019.doc
Documentele la ofertă
DUAE
15.03.19 12:11
anpartservideo2019.pdf anpartservideo2019.pdf
Documentele la ofertă
Anunț de participare
15.03.19 12:11
caietsarciniservideo2019.pdf caietsarciniservideo2019.pdf
Documentele la ofertă
Caiet de sarcini
15.03.19 12:11
docstservideo19.pdf docstservideo19.pdf
Documentele la ofertă
Documentația standard
22.03.19 16:03
Documentele lotului
caietsarciniservideo2019.pdf
Caietul de sarcini
15.03.19 12:11

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Exterior "Organizatia Particulara de Paza"

Preţul ofertei: 820 000 MDL
Statut: Descalificat

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Oferta nu corespunde documentației de atribuire
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Rapid Link SRL

Achiziția este finalizată
Preţul ofertei: 825 000 MDL
Statut: Câștigătorul

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Decizia de atribuire nr. 04 din 05 aprilie 2019
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări