Statut Finalizat
Valoarea estimată fără TVA 4 134 000 MDL
Perioada clarificărilor: 20 febr 2019, 16:56 - 7 mart 2019, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 7 mart 2019, 12:00 - 11 apr 2019, 12:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

servicii de elaborare a Sistemului informațional automatizat ,,Registrul de stat al armelor”
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Tiraspol 11/1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Moscalciuc Reghina
Telefonul de contact
022-868-262
Datele achizitiei
Data publicării
20 febr 2019, 15:56
Data ultimilor modificări
26 iun 2019, 10:07
Valoarea estimată (fără TVA)
4 134 000 MDL
Achizitii.md ID
21005557
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Tiraspol 11/1
Durata contractului
25 apr 2019 17:03 - 25 dec 2019 17:03
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
servicii de elaborare a Sistemului informațional automatizat ,,Registrul de stat al armelor” CPV: 72200000-7 - Servicii de programare şi de consultanţă software
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunț de participare.pdf anunț de participare.pdf
tenderNotice
Anunț de participare
20.02.19 16:56
Documentele lotului
cerințe față de ofertanți pentru elaborarea softului sia rsa corect.docx
cerințe față de ofertanți
21.02.19 09:31
documentatia_standard_servicii (5).docx
documentatia_standard_servicii
1.03.19 17:04
duae servicii de elaborare softului.doc
DUAE
1.03.19 17:04

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Alfasoft

Achiziția este finalizată
Preţul ofertei: 3 800 000 MDL
Statut: Câștigătorul

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: prețul cel mai scăzut și corespunderea cerinților solicitate
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

BASS Systems

Preţul ofertei: 3 970 538 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
servicii de elaborare a Sistemului informațional automatizat ,,Registrul de stat al armelor”
Data:
25 febr 2019, 18:50
Subiectul întrebării:
Participare la licitația
Întrebare:
Compania noastră a elaborat caietul de sarcini, e posibil noi sa participam la licitația, sau o sa fie conflictul de interese ?
Răspuns (26 febr 2019, 13:46):
Conform alin.(1), art. 16 al Legii privind achizițiile publice nr.131 din 03.07.15 ”Orice operator economic, rezident sau nerezident, persoană fizică sau juridică de drept public sau privat ori asociație de astfel de persoane, are dreptul de a participa, în condiţiile prezentei legi, la procedura de atribuire a contractului de achiziţii publice”.
servicii de elaborare a Sistemului informațional automatizat ,,Registrul de stat al armelor”
Data:
28 febr 2019, 14:39
Subiectul întrebării:
Cerere de prelungire a perioadei de clarificari
Întrebare:
Luând în considerare faptul ca sistemul dat va fi unul vast si destul de complex, iar functionalitatile descrise in caietul de sarcini necesita o analiza mai profunda, rog sa fie extinsa perioada de clarificari.
Răspuns (1 mart 2019, 17:07):
Luînd în considerație solicitarea menționăm, că a fost prelungit termenul de clarificări până la 7 martie 2019 ora12:00.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări