Statut Finalizat
Valoarea estimată fără TVA 420 000 MDL
Perioada clarificărilor: 30 ian 2019, 15:57 - 4 febr 2019, 17:00
Perioada de depunere a ofertelor: 4 febr 2019, 17:00 - 10 febr 2019, 8:00
Începutul licitației: 11 febr 2019, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

„Achiziționarea serviciilor de reparație a utilajului tehnologic si frigorific din incinta blocurilor alimentare conform necesitaților instituțiilor subordonate DETS s. Botanica pentru anul 2019”.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2060, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd. Traian 21/2
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Bătrânac Iulia
Telefonul de contact
022776711
Datele achizitiei
Data publicării
30 ian 2019, 15:00
Data ultimilor modificări
15 febr 2019, 11:19
Valoarea estimată (fără TVA)
420 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
1 500 MDL
Achizitii.md ID
21004956
Tipul procedurii
Procedură de valoare mică (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2060, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd. Traian 21/2
Durata contractului
12 febr 2019 08:00 - 30 dec 2019 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
„Achiziționarea serviciilor de reparație a utilajului tehnologic si frigorific din incinta blocurilor alimentare conform necesitaților instituțiilor subordonate DETS s. Botanica pentru anul 2019”. CPV: 50800000-3 - Diverse servicii de întreţinere şi de reparare
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Metru patrat
Documentele procedurii de achiziție
DUAE
Documentele la ofertă
formular unic
30.01.19 15:57
Documentația standard
Documentele la ofertă
Documentația standard
30.01.19 15:57
Documentele necesare (servicii).xlsx
Documentele la ofertă
lista documentelor
30.01.19 15:57
Caiet de sarcini
billOfQuantity
lista lucrărilor
30.01.19 15:57
Anunt_de_participare
tenderNotice
30.01.19 16:12
Documentele lotului
Caiet de sarcini
Lista lucrărilor
30.01.19 15:57

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Nord-Universal

Achiziția este finalizată
Preţul ofertei: 418 064,82 MDL
Statut: Câștigătorul

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Corespunde cerințelor stipulate în CS.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări