1
Perioada de actualizare
de la 03.12.2018 23:50
până la 10.12.2018 17:00
2
Propunerea ofertelor
de la 10.12.2018 17:00
până la 17.12.2018 17:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 1 600 MDL
Perioada clarificărilor: 3 dec 2018, 23:50 - 10 dec 2018, 17:00
Perioada de depunere a ofertelor: 10 dec 2018, 17:00 - 17 dec 2018, 17:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Ridiche
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
5801, MOLDOVA, Teleneşti, Telenești, str. 31 August, nr. 8
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Viorica Tăietu
Telefonul de contact
025822531
Datele achizitiei
Data publicării
27 nov 2018, 13:03
Data ultimilor modificări
4 dec 2018, 15:33
Valoarea estimată (fără TVA)
1 600 MDL
Achizitii.md ID
21002053
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
5801, MOLDOVA, Teleneşti, or.Teleneşti, str. 31 August, nr. 8
Durata contractului
1 ian 2019 18:00 - 29 iun 2019 23:49
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Ridiche CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 80.0
Unități de măsură: Kilogram
Documentele procedurii de achiziție
duae- semnat.pdf duae- semnat.pdf
Criterii de evaluare
DUAE
3.12.18 23:50
documentatia_standard_bunuri-2018-(1).semnat.pdf documentatia_standard_bunuri-2018-(1).semnat.pdf
Documentele la ofertă
Documentatia standard
4.12.18 15:19
anunt-de-participare-(1).semnat.pdf anunt-de-participare-(1).semnat.pdf
Specificaţie tehnică
Anunt de participare
4.12.18 15:19

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL "Lovis Angro"

Preţul ofertei: 1 585,19 MDL
Statut: În considerare
2
Denumirea participantului:

Calogorescu Valeriu

Preţul ofertei: 1 600 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări