Statut Finalizat
Valoarea estimată fără TVA 1 400 000 MDL
Perioada clarificărilor: 25 nov 2018, 15:23 - 4 dec 2018, 17:17
Perioada de depunere a ofertelor: 4 dec 2018, 17:17 - 11 dec 2018, 17:18
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de suport şi întreținere tehnică a platformei Guvernamentale de Plăți Electronice
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, Chișinău, Piaţa Marii Adunări Naţionale 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Romanescu Dmitri
Telefonul de contact
022820908
Datele achizitiei
Data publicării
25 nov 2018, 13:01
Data ultimilor modificări
28 dec 2018, 14:41
Valoarea estimată (fără TVA)
1 400 000 MDL
Achizitii.md ID
21001917
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Piaţa Marii Adunări Naţionale 1
Durata contractului
1 ian 2019 17:22 - 31 dec 2019 17:22
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de suport şi întreținere tehnică a platformei Guvernamentale de Plăți Electronice CPV: 72510000-3 - Servicii de gestionare informatică
Cantitatea: 12.0
Unități de măsură: Luna
Documentele procedurii de achiziție
Documentatia standard Documentatia standard
Documentele la ofertă
Documentatia standard, FDA
25.11.18 15:23
Specificatii tehnice pentru servicii suport si intretinere tehnica Specificatii tehnice pentru servicii suport si intretinere tehnica
Specificaţie tehnică
Specificatii tehnice pentru servicii suport si intretinere tehnica
25.11.18 15:23
DUAE DUAE
Criterii de eligibilitate
Documentul Unic de Achziitii European
25.11.18 15:23
Anunt de participare Anunt de participare
tenderNotice
Anunt de participare
25.11.18 15:23

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

ICS "QSystems" SRL

Achiziția este finalizată
Preţul ofertei: 1 380 000 MDL
Statut: Câștigătorul

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Pe motiv că a fost unicul ofertant și oferta corespunde cerinţelor solicitate de către autoritatea contractantă în documentaţia de atribuire.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări