1
Perioada de actualizare
de la 09.11.2018 11:43
până la 16.11.2018 13:33
2
Propunerea ofertelor
de la 16.11.2018 13:33
până la 23.11.2018 13:33
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 662 000 MDL
Perioada clarificărilor: 9 nov 2018, 11:43 - 16 nov 2018, 13:33
Perioada de depunere a ofertelor: 16 nov 2018, 13:33 - 23 nov 2018, 13:33
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lista volumului de lucrări este anexată în devizul anexat la lot. Reparația clădirii administrative a Centrului de Sănătate Publică Orhei, str. Negruzzi, 78- 7 luni, (decembrie 2018-iunie 2019)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD- 2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Asachi Gh., 67A
Persoana de contact
Nume Prenume
Ion Stratulat
Telefonul de contact
022574555, 022574501
Datele achizitiei
Data publicării
9 nov 2018, 11:03
Data ultimilor modificări
14 nov 2018, 12:37
Valoarea estimată (fără TVA)
662 000 MDL
Achizitii.md ID
21001151
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MOLDOVA, Orhei, mun.Orhei, str. Negruzzi, 78
Durata contractului
26 nov 2018 13:24 - 30 iun 2019 14:30
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Reparația clădirii administrative a Centrului de Sănătate Publică Orhei, str. Negruzzi, 78 CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Reparatie conventionala
Documentele procedurii de achiziție
Documentele lotului

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Profmarket Prim

Preţul ofertei: 530 762 MDL
Statut: Învingător
Motivul: corespunderea cerintelor de calificare
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

SRL "Danstar Evolution"

Preţul ofertei: 547 344,81 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

ITUMIT

Preţul ofertei: 630 505,09 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
4
Denumirea participantului:

ElementPlast

Preţul ofertei: 637 170 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări