Statut Finalizat
Valoarea estimată fără TVA 139 166 MDL
Perioada clarificărilor: 31 oct 2018, 2:00 - 10 nov 2018, 23:50
Perioada de depunere a ofertelor: 10 nov 2018, 23:50 - 1 dec 2018, 23:50
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Dulapior cu 5 secții pentru copii. Pal melaminat 18 mm, diferite culori; Cant 2mm PVC, cu balamale de închidere silențioasa: Dimensiuni: 1300x1400x280.
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2069, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Ion Creangă 4/2
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Cercel Doina
Telefonul de contact
068535107
Datele achizitiei
Data publicării
31 oct 2018, 0:44
Data ultimilor modificări
7 dec 2018, 12:48
Valoarea estimată (fără TVA)
139 166 MDL
Achizitii.md ID
21000555
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2069, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, La sediul instituțiilor preșcolare din sectorul Buiucani (24 gradinițe)
Durata contractului
4 dec 2018 14:00 - 17 dec 2018 16:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Dulap de dezbrăcat cu 5 locuri p/u copii CPV: 39151000-5 - Diverse tipuri de mobilier
Cantitatea: 100.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
Anexa nr. 1 (2).pdf Anexa nr. 1 (2).pdf
Specificaţie tehnică
Anexa nr. 1 (2).pdf
31.10.18 02:00
Documentatia standard (1).pdf Documentatia standard (1).pdf
Specificaţie tehnică
Numărul maxim de zile pentru semnarea şi prezentarea contractului către autoritatea contractantă, de la remiterea acestuia spre semnare va constitui 6 zile conform Legii nr. 131 din 05.07.2015.
31.10.18 02:00
lista institutiilor prescolare-converted.pdf lista institutiilor prescolare-converted.pdf
Documentele la ofertă
lista institutiilor prescolare
8.11.18 23:50

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Anstelux SRL

Achiziția este finalizată
Preţul ofertei: 165 000 MDL
Statut: Câștigătorul

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: a prezentat oferta în corespundere cu documentația de atribuire
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări