Statut Finalizată
Valoarea estimată fără TVA 15 000 MDL
  • Câștigător: Venomnet-Lux
  • Valoarea: 1 350 MDL
  • Economie: 91.00 %
  • Participanți: 2
Perioada clarificărilor: 26.02.18 11:55 - 1.03.18 12:00
Perioada depunerii ofertelor: 1.03.18 12:00 - 6.03.18 12:00
Începutul licitației: 7 mart 2018 12:38

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Cartridge Canon 103/303/703; Cartridge Canon 725starter; Epson L100; Cartridge Canon 728; HP Cartridge 79A; 85A
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2084, Republica Moldova, Chisinau, Cricova, str. Luceafărul 9
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Eugen Erhan
Telefonul de contact
---
Datele achizitiei
Tipul procedurii
Achiziție de valoare mică
Valoarea estimată (fără TVA)
15 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
100 MDL
Data ultimilor modificări
23 nov 2018 11:31
ID
a704ad8929804adb96b70829b714d95b
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Achizitie servicii de reparare a fotocopiatoarelor Cartridge Canon 103/303/703; Cartridge Canon 725starter; Epson L100; Cartridge Canon 728; HP Cartridge 79A; 85A CPV: 50313100-3 - Servicii de reparare a fotocopiatoarelor
Adresa de livrare: MD2084, Republica Moldova, Chisinau, Cricova, str. Luceafărul 9
Perioada de livrare: 12 mart 2018 12:00 - 31 dec 2018 12:00
Cantitatea: 25
Unități de măsură: bucăți
Documentele procedurii de achiziție
Denumirea documentului
MSIGN
Anun .pdf Anun .pdf
Specificaţie tehnică
26.02.18 11:55
Lista participanților
Calificarea participanţilor
1
Denumirea participantului:

Aurmilion SRL

Preţul ofertei: 274,98 MDL
Statut: Descalificat
Vă informăm că oferta Dumneavoastră n-a fost determinată învingătoare din motiv că prețul e mai mare. Cu respect. Vă mulțumim pentru colaborare.
Vă informăm că oferta Dumneavoastră n-a fost determinată învingătoare din motiv că prețul e mai mare. Cu respect. Vă mulțumim pentru colaborare.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Venomnet-Lux

Achiziția este finalizată
Preţul ofertei: 1 350 MDL
Statut: Învingător
Oferta Dumneavoastră a fost determinată învingătoare.
Prețul cel mai mic.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Participanții la licitație
1
Denumirea participantului: Aurmilion SRL
Preţul ofertei: 274,98 MDL
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului: Venomnet-Lux
Preţul ofertei: 1 350 MDL
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Data:
27 febr 2018, 11:06
Subiectul întrebării:
Regenerare, Cartuse noi
Întrebare:
Concretizati va rog : 1.Evaluarea va fi pe lista intreaga sau pe pozitii? 2. Cartusele noi trebuie sa fie originale sau compatibile 3. Ce piese trebuie obligatoriu de schimbat la regenerarea cartuselor. 4. Ridicarea si returnarea cartuselor se va face de catre Prestator sau de către Beneficiar
Răspuns (27 febr 2018, 11:58):
1.Evaluarea va fi pe pozitii. 2.Cartusele noi trebue sa fie compatibile. 3.Ridicarea si returnarea se va face de catre Presrator.
Data:
27 febr 2018, 22:51
Subiectul întrebării:
Serviciile solicitate
Întrebare:
Concretizati ce servicii se solicita. Reparatia imprimantelor sau incarcarea cartuselor?
Răspuns (28 febr 2018, 07:55):
Se solicită servicii de reparația imprimantelor și servicii de încărcarea cartușelor.
Data:
28 febr 2018, 09:06
Subiectul întrebării:
Serviciile solicitate
Întrebare:
COncretizati va rog serviciile de reparatie a imprimantelor
Răspuns (28 febr 2018, 10:50):
Piesele de schimb şi subansamblele: se vor utiliza numai produse originale în conformitate cu standardele de calitate în vigoare, garantate cu documente de la furnizori. Service-ul va consta din reviziile periodice şi intervenţiile la defect. Serviciile ce trebuie să fie efectuate: 1) verificarea funcţionării imprimantelor lunar; 2) curăţirea periodică a imprimantelor, conform necesităţilor instituţiei; 3) înlocuiri componente defecte diverse ale imprimantelor; 4) -desprăfuirea echipamentului; 5) curăţire/ştergere subansamble; 6) reglarea şi ungerea subansamblelor mecanice; 7) diagnoza gradului de uzură a diferitelor subansamble şi stabilirea necesităţilor de înlocuire; 8)testare finală.
Data:
28 febr 2018, 15:39
Subiectul întrebării:
Total la oferta
Întrebare:
D-stra ati prezentat tabelul un de tb sa fie exppuse pretul. (pag 4) Colonaele 4,5,6,7,8,9 , numerotati explicit ce valoare cu tva sau fara se afiseaza la fiece coloana.Intrebare nr 2 . tot in aceasata tabela coloana nr 10 si nr 11 denumite ca: SUMA TOTALA FARA TVA, SUMA TOTALA CU TVA, SUMA LA TOTALA LA CE? EXPLICATI VA ROG
Răspuns (28 febr 2018, 16:23):
1.coloanele 10 și 11 nu e nevoie de completat. Completati coloanele de la 4 pîna la 9, prețul fără tva și cu tva pentru o bucată.
Data:
28 febr 2018, 16:50
Subiectul întrebării:
Pretul ofertei
Întrebare:
Evaluarea pretului ofertei cum va avea loc? din ce sume sa calculam.? reincarcarea un pret, regenerarea al doiliea si procurarea al treilea
Răspuns (1 mart 2018, 10:55):
Da
Data:
28 febr 2018, 22:05
Subiectul întrebării:
Caietul de sarcini
Întrebare:
Acest caiet de sarcini este absolut de neinteles> 1 Solicitati incarcare, regenerare, cartuse noi iar In explicatiile date la intrebari apar necesitatea de careva servicii de reparatie a imprimantelor. 2. Nu e clar periodicitatea serviciilor de profilaxie, verificare, desprafuire e.t.c( care nu sunt prezente in caietul de sarcini). 3. Nu e clar cum sa facem oferta, 4. Nu e clar cum se va face evaluarea, 5. Care va fi suma contractului final cind nu se stiu cite cartuse, ce servicii și în ce volum vor fi contractate.Pe cind suma este plafonata. Propunerea este de a schimba complet caietul de sarcini.
Răspuns (1 mart 2018, 10:58):
Multumesc, vom lua in considerație propunerile dumneavoastre. Vă rog frumos examinați atent caietul de sarcini. E foarte simplu.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Perioada de actualizare".
Clarificări