Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21324960
Statut
planning
Valoarea estimată fără TVA
530 000 MDL
Perioada clarificărilor:
Perioada de depunere a ofertelor:
1 dec 2024, 2:00 -
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada planning
Servicii de alimentare,regenerare și reparație a cartușelor și imprimantelor pentru anul 2025, pentru 5 sedii ale Judecatoriei Chisinau
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2038, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, STR. ZELINSCHI,13
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
16 dec 2024, 16:07
Data ultimilor modificări
16 dec 2024, 16:07
Achizitii.md ID
21324960
MTender ID
CPV
50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Surse de finanțare
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK